Mijn lievelings: een hap naturelchips en een stuk melkchocola tegelijkertijd in mijn mond. Sowieso de combinatie chocola plus zout. HEMELS.
Nee hoor, zolang het ijs niet waterig en gesmolten is iig. Dit is trouwens precies de reactie die ik altijd krijg; oohh bleech ijs op brood? Hoe verzin je het! En meteen nadat ze er van geproefd hebben; ow..ja, doe mij er maar nog een van datte!
Huu. Ik gruwel echt van sommige combinaties! Al heeft vriendlief me in zijn studententijd een keer verrast met een 'broodje snickers'. Omdat ik dol was op snickers. Rare combinatie van broodje met chocopasta-caramel-pindakaas. Ik vond het wel lekker, maar het is al jaren geleden sinds ik dat nog heb gegeten. Sowieso heeft hij soms rare zoet-zout combinaties. Eigenlijk wel zoals wat ik hier ook lees. Kaas met appelstroop enz.
Wat grappig! Lijkt me wel lekker eigenlijk! Helaas ben ik bang dat ik het echt niet kan eten, als ik iemand alleen al een hap ijs zie nemen, krijg ik al een brainfreeze. Schijnt een bijwerking te zijn van roodharigen Gewoon likken kan wel, maar lijkt me lastig op brood
Ik snap precies wat je bedoelt want normaal gesproken heb ik dat ook! Ik kan zelf ook geen ijs happen en krijg altijd over mijn hele lichaam kippenvel wanneer ik het iemand zie doen. Maar gek genoeg heb ik dat niet wanneer ik een hap van het broodje neem
Oh dat broodje ijs.. lijkt me zo verrukkelijk haha ik ga dat echt eens proberen. Beetje puddingbroodje idee maar dan met ijs. En broodje snickers!
Jaaaah, dat is een van mn favo salades voor bij een barbecue: blokjes watermeloen met blokjes feta, zwarte olijven en peterselie. Husselen en klaar! En echt iedereen die dat hier voor het eerst ziet denkt "wat?!" En eet vervolgens zn vingers erbij op. Dus dat is een serieus goeie combi
Wij doen augurken in de boerenkool stampot. Maar dit ga ik ook eens proberen! Oh en pindasaus bij een kaassouffle HEERLIJK!!
Broodje kaassoufle met pindasaus. Met m'n frietjes in de kroket of kaassoufle dippen. Komkommer dopen in de sojasaus. Boterham met pindakaas-jam / Nutella-pindakaas / pindakaas-honing. Rijst met geraspte kaas er doorheen.