Pannenkoeken met spek en stroop (buitenlandse kennissen keken me dan heel vreemd aan, maar in NL is het volgens mij wel vrij gebruikelijk) Sla met jus Boterham met kaas en hagelslag zie ik hier ook wel vaker voorbij komen Spiegeleitje met friet (en dan de friet in het zachte eigeel dopen, heeeeeeerlijk!)
Guilty pleasures - Tosti nutella, mascarpone en banaan - Boterham met pindakaas, banaan en pure hagelslag (wilde ik als kind ipv taart op mijn verjaardag) - Koude friet (veel lekkerder dan warm) - Sangria met een flinke scheut amaretto Oh en mijn man propt friet tussen zijn BigMag....
Ik eet soms warme melk met beschuit en iets suiker, beschuit met kaneel en suiker, broodje kaas met chilisaus (geen gesmolten kaas). Mijn man yoghurt met beschuit en suiker yak!
Krentenbol met kaas en mosterd, heerlijk! Plakjes komkommer met whiskysaus op een Lu cracker! Jammer dat er zoveel caloriëen in die saus zitten, anders zou ik dat elke dag wel willen eten!
Warme melk met beschuit en suiker kreeg ik vroeger van mijn moeder als ik buikgriep had gehad. Is nog een oud recept van vroeger. En af en toe als ik ziek ben geweest, eet ik het nog wel eens. Is erg lekker!
pindakaas met kaas pindakaas met hagelslag pindakaas met chocoladepasta kaas met honing ei klutsen met melk en poedersuiker en dan bakken
Ik eet wel pannenkoek met pindakaas en pannenkoek met kruidenboter, vinden ze hier allemaal maar raar.. heerlijk! Of komkommer met saté saus Jummie