Wat voor gel/wax?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Nu is mijn zoontje van bijna 10 maanden eindelijk naar de kapper geweest (ik kon staartjes maken als ik wilde bij hem:)).

En nu wil ik graag stekels of een hanekam ofzo maken bij hem:D. En nu vroeg ik me af met wat voor gel of wax ik dit het beste kan doen? Je hebt geloof ik ook speciale babygel, maar ik hoorde dat die niet zo goed blijft zitten. En ik vroeg me ook af waar je die kunt kopen want ik kan niet zeggen deze gezien te hebben bij de kruidvat ofzo...

Of kan ik ook gewoon onze wax of gel gebruiken, ik zorg dan natuurlijk wel dat het niet op de huid komt, alleen in de haartjes.

2. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van zwitsal liggen, maar die werkt inderdaad voor geen meter.
    Ik gebruik nu gewoon de gel van manlief en zorg dan inderdaad dat het alleen op de haren komt en niet op zijn hoofd.
    (bij de jongste dan, bij de oudste kijk ik niet meer zo nauw;))

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    wij gebruiken gewone gel maar ook geen hele sterke in het begin wel de gel van zwitsal gebruik maar die blijft inderdaad niet lang zitten.

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik gebruik de kindergel van de c1000, met een zeepaardje op de tube. Deze is niet te sterk, maar blijft wel de hele dag zitten.
    Ik heb een tijdje kappersgel gebruikt, maar z'n haartjes werden er helemaal wit van.

5. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Voor Twan, nu drie en een halve maand, gebruik ik zwitsal gel, maar na een poosje is het weg.
    Dan stort zijn kuifje in:(

6. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    hier vanaf dag 1 van geboorte zwitsal gel gebruikt totdat Dani een jaar was, daarna gel van manlief omdat het na een uur uitgezakt was:S...

nu gebruik ik loreal indestructubel ofzo iets hahaha... hij kan er alles mee slapen handen door zijn kuif halen noem maar op het blijft zitten wordt niet hard en plakt niet:D ideaal!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    weet niet hoe hard jouw kindjes haar groeit en of het dik enz is

maar mijn zoontje heb ik vana lles gebruikt, div gels en waxgels..
    met 4,5 mnd hebben we hem kaal geschoren en daarna is het tot zn verjaardag iets van 4x geknipt en geschoren...en hij heeft nog nooit ergens last van gehad, smee rhet alleen in zn haar. Vaak wat wax voor de vorm en daarna klein btj gel of dat soort slijmie achtige spul dat niet hard wordt.. zodat het ehct blijft zitten, hier ook div kapsels gehad, van krulletjes tot hanenkammen etc etc...

8. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Nou dan pak ik hier ook de gel en wax van manlief hoor. Zijn haar is niet zo dik dus moet natuurlijk wel goed opletten! Voorheen, toen t nog niet zo lang was bleef t zelfs met lotion nog aardig in model, maar nu niet absoluut niet meer.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier werkt lotion en babygel dus alleen met dat zachte babyhaar..maar zodra alles eraf ging en zn haar echt dik terug groeide, kon ehct alleen "echt" haarspul er tegen aan hihi!

er is ook van Lief! een gel, zonder allemaal gekke dingen, word niet echt super hard en geen witte dingetjes ofzo, is net iets sterker als babygel van zwitsal...daar gebruik ik een druppeltje van in mn jongste zn hanenkammetje...ja ook die heeft al een hele bos!

Deel Deze Pagina