Heb een tijd terug een koffer vol 'grote maten' kleding gekregen van mijn moeder, die had het ook weer gekregen. Maar ze paste veel niet of het was haar stijl niet. Heb ik gekeken in de kennis en vriendenkring wie/wat nog wat kon gebruiken. Want het waren mijn maten niet. Enkele superleuke shirts gehouden voor als ik straks wat verder zwanger ben.. Maar veel dingen al verkocht op mp, wat moet ik er anders mee?? Ik bedoel elke euro kan weer in de kinderspaarpot, leuk toch. Het gaat mij er niet om dat ik er veel aan verdien! Verkocht: Tuniekje 2,50 shirt 2,00 4 truien 1,50 p.s. pantalon: 3,00 etc. etc. etc.
Ja is echt heel leuk..en ik durf het bijna niet te zeggen, maar er staan er verschillende op marktplaats(ook dezelfde)hahaha
Wahaha...nou ik ga kijken hoor...zal ik een foto van mezelf maken op mijn crosstrainer die ik gister via MP heb opgehaald
Beste deal ever! Het bespreken van mijn kruising Dwerg schnauzer/Dwerg poedel pup! Hij was nog niet geboren maar door de advertentie op MP was ik wel op tijd om mijn schatje te bespreken! Niet spot gedkoop trouwens 400,- maar goed te doen!
Nou daar is tie dan hoor....ik op mijn crosstrainer wahahaha (was inderdaad knap lastig zeg)...ziet er toch niet uit, over een paar maanden het resultaat dan....ach ja, kunnen ze hier misschien toch nog ff lachen....ik offer me wel op. Bekijk bijlage 102798 (snel ff omgedraaid)
haha wendy tis je gelukt hiihi. tis haast dezelfde crosstrainer die ik voor 3 had gekocht en verkocht voor 70, dus wendy als je er zat van bent~!! hihihi
Een groot voordeel van 2ehands kopen is dat je t voor haast dezelfde prijs weer kunt verkopen! Ik koop zelf alleen van marktplaats als t er nog goed uitziet of nieuw is.
ja vind ik wel! Mooi prijsje, en als je em zat bent zijn er altijd mensen die em wel weer willen kopen
Wat een onwijs domme opmerking dit zeg!! Weleens over nagedacht dat dit enorm kwetsend is voor mensen die niet zomaar een kind maken/krijgen of baren? Bah, ben echt helemaal over de zeik van dit soort stomme, ondoordachte kreten! Sorry voor het off topic gaan.
Hhaha wendy op dr crosstrainer Ik koop voornamelijk kinder of dames kleding. Voor mijn zoontje of voor mezzelf. Laatst een leuk vest voor die kleine gekocht voor 4euro incl verzenden van L.o.g.g. nou leuk toch! Bankstel voor 50 euro die er nog prima uit zag. Mijn van2tot4persoonsuitschuifbaretafel voor 20euro. Eiken.
Ik heb eens schildpadden gekocht, was een soort dat niet meer in de winkels wordt verkocht. Deze persoon verkocht ze voor 50 euro. Ik heb ze een jaartje gehouden goed opgelapt enz. En toen verkocht voor 150 euro