Lieve allemaal, Hier een wanhopige moeder! Onze net peuter krabt haar neus tot bloedens toe open tijdens het duimen. Ze wrijft dan met naar wijsvingen van boven naar onderen net zolang tot het open ligt. Het begon, ik denk 5 mnd geleden, met een klein plekje boven aan en het verplaatst zich steeds verder naar onderen. Ze heeft een hele streep over haar neus, ik denk litteken, wat nog weg trekt en nu heeft ze haar puntje van haar neus open liggen. We hebben al van alles gerpobeerd; sokken aan, trekt ze uit. Sokken aftapen, trekt ze ook uit, pleister om haar vinger, pakt ze een andere vinger. Alle vingers afplakken, wrijft ze net zo hard dat het alsnog open gaat. En natuurlijk pleisers over haar hele neus, soms blijft het zitten en soms ook niet. Nu zit ze dus te krabben op het puntje waar net geen pleister zit omdat ik dat, ivm haar neusgaatjes, niet kan afplakken. Ik heb zelfs al een SPEEN geprobeerd maar mevrouw blijft net zolang wakker om ermee te spelen dus ook geen doen. Wie herkent dit?! Wie heeft tips, zo kan het niet langer.. Liefs een hopeloze moeder..