Eerst was ik het met zomer blond shampoo van Andre Long, dan conditioner er in en vlak voor het borstelen een paar drupjes olie van de kapper. Dit alles is helaas bittere noodzaak omdat mijn haar anders niet te borstelen is (ik heb nogal veel en dik haar).
Ik gebruik nu een tijdje shampoo en conditioner van palmolive. Super goedkoop en ik krijg er net zulk zacht haar van als bij duurdere kappers shampoo's. Daarna serum van biosilk of marrocanoil. Ik was het om de dag en föhn meestal ff kort vlak voor ik de deur uit stap of laat het gewoon natuurlijk drogen. Ik heb behoorlijk lang haar (tot bh bandje) maar wel makkelijk haar gelukkig
De loving blends honing shampoo en haarmasker van Garnier. Door het verven is mijn haar erg droog geworden en ik vind altijd dat ik van de meeste conditioner/ masker zulk slap haar krijg, maar deze werkt prima. Lekker zacht haar, zonder dat het slap is.
Ik gebruik marokanse arganolie shampoo en conditiner van andrelon. Ben daar erg tevreden over me haar word zijdezacht en is door de dag ook beter netjes te houden. Ik heb dun blond haar tot iets boven me kont en pluist. Af en toe een masker ook van andrelon maar dit nu niet meer nodig door de shampoo die hetzelfde effect heeft. Vroeger wel vaak serum en dingentjes gebruikt maar me haar werd veel ste snel vet ervan. Ben echt zuinig op me haar en durf het echt niet te knippen, ik wil heel graag wat volume in me haar omdat het altijd strak tegen me hoofdhuid zit en krijt het niet voor elkaar. Andere tips voor me haar zijn altijd welkom 😊
Andrelon Glans en Care shampoo en de Markonaase Arganolie als conditioner (ook Andrelon). 1x in de maand een haarmasker, dat is van Head and Shoulders. Ik föhn mijn haar altijd en na het föhnen doe ik er een heel klein beetje Biosilk in zodat het niet pluist of statisch is. Wanneer ik een feestje o.i.d. heb, dan doe ik vaak ook Andrelon Volume Mousse in mn haar, voor het föhnen. Ik föhn altijd "ondersteboven" voor meer volume (dus gebukt voorover staan en dan vanaf onder föhnen). Maakt hier echt veel verschil!
Heb laatst een tip gelezen die ik nu zo'n maand toepas. Zowel bij mij, lang stijl haar en bij dochter lange krullen. Eerst conditioner in je haar en dan dat uitspoelen daarna wassen met shampoo, dus omgekeerde volgorde. De conditie van ons haar was in principe al prima, maar nus ie het echt nog beter. Het is minder glad, maar wel heel goed verzorgd. Misschien ook een tip voor anderen
Ik gebruik dermolin shampoo in combinatie met denorex (teershampoo van de dermatoloog). Dat in combi met een cremespoeling van een wisselend merk. Andere producten kan ik niet gebruiken vanwege mijn eczeem op mn hoofdhuid.
shampoo , net wat er in de aanbieding is, op dit moment is dat palmolive. cremespoeling, een hele goedkope wax, van de action haarlak , van de lidl cien
Altijd hetzelfde, Shampoo perfecte krul van Andrelon, mousse Perfecte Krul van Andrelon, haarlak van Wella, omdat het 1 van de weinige is die niet extra strong en ultra strong enzo zijn. Met mijn dunne haar werkt dat voor geen meter.
Oh dat klinkt goed! Die wil ik ook proberen! Heb ook nog eens dun haar en dan gekke pluizige krullen....
Ik gebruik 1 keer per week een zelfgemaakte masker van verschillende oliën en laat dat een paar uur goed intrekken. In de douche gebruik ik de producten van garnier of l'oreal (shampoo & masker). Na het douchen de "LOréal Paris Elvive Extraordinary Oil-in-Cream" in handdoek droog haar. Niet vet, trekt goed in en voedt mijn haar. Heerlijk spul Voor het stylen een beetje "L'Oréal Paris Elvive Extra Ordinary haarolie" ter bescherming voor de hitte. Ook dit maakt je haar niet vet en trekt goed in Ik ga overigens eens in de zoveel tijd boodschappen doen in Duitsland en sla daar heel veel verzorgingsproducten in voor de helft van de prijs vergeleken met hier in NL! Ideaal
heb nu shampoo van swarskopf.. en wil ook een keer jonh frieda gaan proberen, iemand daar ervaring mee? op zn tijd ook een haarmasker van Kerastase.
Goedkope shampoo wat in de aanbieding is ! Hier lijkt het wel alsof er flessen doorheen gaan (puber dochter met lang en mega dik haar , ikzelf met lang haar en m'n kleinste dochter met lang haar ) Daarbij denkt me man dat shampoo gratis is ofzo😅 Als ik dure shampoo zou halen kost het me een vermogen ! Als me haar schoon, doorkam baar is en lekker ruikt ben ik tevreden 😓