Oilily handtas en er zit een , portemonnee, telefoon, billen doekjes, tampons, lippenstift, zakdoekjes, paraplu, fototoestel, deo, agenda, pcm, sleutels
Mijn nieuwste aanwinst, voor mijn verjaardag gehad uitgezocht door mijn meisje!. Ik heb wel 30 tassen echt verslaafd. Heb ook 1 Louis Vuitton das wel 1 van mijn favorieten. Wat erin zit pfffff Agenda iPhone Ereader Make-up Borstel Snoetepoetsers Pennen Portemonnee Elastiekjes Autopapieren Sleutels En een boel rommel zoals kleine speelgoeddingen, papieren, koekjes,kauwgom. Pff vergeet vast nog wel wat!
Zwarte leren tas van DKNY! Portomonee Libello Afspraken kaart Smartphonw Paspoort OV & nog een paar spullen die ik denk nodig te hebben maar haast nooit gebruik! & als de kleine er is heb ik een apparte luiertas van Stokke die onder in de kinderwagen past!
Een cowboysbag met de volgende inhoud: - sleutels - portemonnee - telefoon - iPod - agenda - pennen - brillenkoker met zonnebril - papieren zakdoekjes - maandverband - kauwgom - pepermuntjes - handcreme - desinfecterende handgel - make-up tasje - doosje rozijntjes en een knijpfruitje - 2 luiers en pakje billendoekjes
Kipling!! Ik ben gek op Kipling tassen. Heb nu een grijze schoudertas. Op vakantie neem ik mijn zwarte Kipling mini-rugtasje mee, maar naar m'n werk dus de grijze schoudertas. Inhoud: Portomonnee Tampons Pijnstillers Pen Spiegeltje Oogpotlood Borstel Werkpasje Telefoon Sleutels Lipbalsem Zonnebril Gewone bril Mini deo Muntje voor winkelkarretjes Boodschappentasje (zo'n opvouwbaar dingetje) Geloof dat dat het wel was Af en toe ook losse bonnetjes, maar die kiep ik er vanzelf uit.
ik heb bijna nooit een tas bij me, stop wat ik nodig heb in mijn zak En die enkele keer dat ik een tas bij me heb zit er ook alleen maar sleutels, portemonnee en telefoon en zakdoekjes in. Luiers en doekjes liggen in mijn auto.
Momenteel een heel klein portemonneetje/telefoonhoesje met een polsbandje (toch nog een beetje soort van handtas) waar mijn pinpas, identiteitskaart en briefgeld in passen. Ik ben sjouwen met grote tassen en veel te veel rotzooi die je toch niet gebruikt inmiddels behoorlijk zat.
Ik neem de luiertas altijd mee. Wat zit erin minimaal 3 luiers voor de jongste minimaal 2 luiers voor de oudste babydoekjes kleine handdoekje of hydrofiel luier 1 setje kleding voor de jongste koekjes flesjes van de kleintje drinkfles voor de oudste portemenee sigaretten aansteker sleutels agenda paspoorten pyjamapapje
Super topic! in mijn luiertas: - luiers - billendoekjes - neutral deospray - speentje - sokjes romper shirtje broekje - sleutels, telefoon, portemonnee - hydrofielluier en spuugdoek - een zwisal geurbuiltje - paracetamol
agenda, telefoon, pen, snoetenpoetsers, deo, klein tubetje bodylotion, maandverband, lippenstift, portomonee, autopapieren....
Heb sinds vandaag een nieuwe en die ga ik vullen met : Nieuwe portemonnee Tube cetamacrogol ( dochter) Luiers Doekjes Telefoon Sleutels Autosleutel Fles water Drinkfles dochter Foto mapje kinderen
Ik heb een easy bag van Yves Saint Laurent: - portomonnee - agenda - notitieboekje - pen - zakdoekjes - lippenbalsem - handcreme - tampons - deo - oordopjes voor mijn iphone - sleutels - flesje water - medicijnen - kauwgum - zonnebril
Ik heb een Oilily tas en daar zit in; - portemonnee - deo - geurtje - haarborstel - en vooral.. heeeel veel kassabonnetjes Vergeet ik er altijd uit te halen
Ik wissel ook af, meestal per seizoen haha Op dit moment gebruik ik een stoffen tas, uit Vietnam van 'Pet shop', heel schattig Er zit in, Portomonee Oordopjes voor mijn mobiel Mobiel Sleutels Paracetamol Sigaretten
Ah daar heb ik een apart tasje voor. Klein en handig en veel meer dan telefoon en portemonnee past er niet. Ja, wat losse rommeltjes... Afhankelijk van wat ik ga doen. Pakje koek, deo, van die zeepgel... Maar alledrie tegelijk past niet Maar voor werk sleep ik aardig wat af. Helaas... Niks aan te doen.
Momenteel een tas van Michael Kors. Heb nog een grijze cowboy en een licht roze leren shopper. En er zit volgens mij momenteel dit in: - Deo - Tas verstuiver van Bvlgari - Hand sanitizer - Spiegeltje - Nood make up - Handcreme - Tampons - Koekjes - Zakdoekjes - Portemonnee En als ik weg ga sleutels en mobiel.