Hier vallen Italiaanse gehaktballetjes erg in de smaak, ingrediënten; - 500 gram gehakt - 1 ei - 2 beschuiten - 3 teentjes knoflook - halve ui - kruiden; bieslook, peterselie, basilicum (of gewoon Italiaanse kruiden) - flinke theelepel tomatenpuree - zout en peper Voor de jus; boter, olijfolie en flinke theelepel tomatenpuree
Idd wraps met zalm en kruidenkaas of kipfilet met kruidenkaas Monchou met kruiden en paprika gewikkeld in ham op een kaasvlinders Kip met satesaus of chilisaus in bladerdeeg Bladerdeeg met ham en kaas stapelen en blokjes van maken Google op tapashapjes
Wij hebben altijd: Wraps Toastjes (die cupjes) met brie/ met roomkaas gevulde pepper sweet/ tonijnsalade Bladerdeeghapjes van de AH voor in de oven Nootjes Meloen met ham Tortilla chips met mascarpone en chilisaus om te dippen Rauwkost met dip Gemarineerde olijven Soms ook: sushi Saté met stokbrood M&M 's (mmmm!) Bittergarnituur
Jammie allemaal lekkere dingen zeg. Sommige hou ik ook in mijn achterhoofd. Hier heb ik laatst iets en dat viel goed in de smaak als je ervan houdt. Zachte honingeitenkaas, daar grote knikkers van rollen en door gestampte nootjes (eigen smaak) heen halen en evt op een dik stokje prikken. En dadels met spek vind ik altijd erg lekker
bitterballen, mini sate's, bara's, kaasblokjes, augurkjes en worst, huzarensalade, stokbrood met kruidenboter, chips, tucs, crackers met boursin, kipfingers, gevulde eieren, kipkluifjes
Ik maak altijd prikkers met: Mozzarella, cherrytomaat en blaadje basilicum. Fetakaas, olijfje + of stukje komkommer of stukje parmaham. Kaas + dadel Ham met asperge (wel uit pot, bah) Daarnaast hebben wij altijd een schaal met in stukjes haring + uitjes. Soort traditie, haha! Ook maak ik een schaal met tzatziki en daarbij komkommer, wortels, paprika, courgette, of welke groente dan ook.
Mini lasagne, heerlijk.. Ik heb het vorig week gemaakt met mijn verjaardag en iedereen vond het lekker. Mini lasagna hapjes - Lekker en Simpel
Dadels met chorizo omwikkeld met spek! de topper bij ons (warm serveren) voor lekker makkelijk: oude kaas met pannenkoekenstroop jong belegen kaas met selerij zout (van silvo) wraps met prei, chorizo en kaas (warm serveren)