Sjoohh. Eh. Fietsen. Bergbeklimmen. Sportklimmen. Wandelen. Klussen/tuinieren. Koken en eten. Lezen. Reizen. Dingen doen met familie en vrienden en mij. Ook zo'n actieveling dus. Maar gelukkig ook als een echte man stomme filmpjes kijken op de computer, inclusief alle wielertochten :') Gamen en voetbal niet, trouwens, dus in die zin wel een atypische man schijnbaar. Maar ik ken eigenlijk maar weinig mannen die voetbal kijken (of spelen trouwens)? En maar een paar die (vaak) gamen... Blijkbaar zitten die allemaal thuis bij de forummers hier
Computer gamen, console gamen, telefoon gamen. Breed scala aan hobbies............. Met spelletjes zonder scherm hoef ik dan weer niet aan te komen zetten.
Fitness, tennis en sinds kort ook weer tafeltennis met onze zoon. Verder fietsen we graag, hij is trainer en coach bij de voetbal van onze zoon. Natuurlijk ook voetbal op tv kijken. Gamen doet die overigens niet want daar zijn wij denk ik toch te oud voor (40+
Sporten (hardlopen en fietsen vooral), lezen (vooral klassieke literatuur), muziek (laatste tijd vooral klassiek, luisteren, niet maken ). Geen voetbal of wielrennen kijken, geen games..
Hier doet vriend aan schermen (de sport), hij programmeert en knutselt met electronica, hij leest en samen kijken we films en series.
Mijn vriend werkt best veel. Daarbuiten sport hij regelmatig (fitness), kijken veel films samen en hij vind het leuk om soms lekker naar de kroeg te gaan om bier te drinken prima vent hihi.
Mijn man is echt zo'n multi-talent met eindeloze energie, heel frustrerend soms. 😅 Hij sport op (een behoorlijk) hoog niveau: - triathlons - zwemmen - mountainbiken - wielrennen - tennis - golf - zeilen Hij spreekt zeven talen goed tot vloeiend en het is ook een hobby van hem om in al die talen heel veel over de geschiedenis en cultuur van heel veel landen te lezen. Reizen en hij is ook nog eens een goede fotograaf. Gitaar spelen en zingen, ook niet onverdienstelijk Speculeren en beleggen Zijn werk is ook zijn hobby, zijn passie. Langer dan een week vakantie en het gaat echt kriebelen bij hem, gebeurt ook eigenlijk heel zelden. En hij kan ook nog eens heel erg lekker koken, maar zelden tijd voor helaas. 🙃
Mijn man doet 2 sporten, daarnaast houdt hij van vissen, motorrijden en (moes)tuinieren. Hij heeft eigenlijk zoveel hobbies, dat ik geen tijd meer heb om er zelf eentje op na te houden waarvoor ik de deur uit zou moeten Sinds kort proberen we samen te leren zeilen, maar ja, met 3 kinderen is dat niet iets dat we vaak kunnen doen, helaas.
Ik ben eerlijk gezegd heel blij dat mijn vriend niks om gamen geeft. Als ik wel eens hoor hoe veel uren de mannen in onze omgeving zitten te gamen. Mijn vriend doet naast zijn werk wat aan auto´s knutselen, zaalvoetballen, en af en toe squashen. Daarnaast is hij een fanatiek ijshockeysupporter van de Tilburg Trappers. Verder kijken we graag gezamenlijk films en series, en verschillende sporten. Ook houden we alle twee van snowboarden.