Gamen (pc en mobiel) en tv series kijken. Nou zijn dat ook mijn hobbies, dus we doen het veel samen. Al game ik nooit op mijn mobiel en mijn man kan echt niet zonder dat ding. Al staat hij te koken dan speelt hij op zijn mobiel, op het toilet, als hij onze dochter eten geeft en zelfs onder het serie kijken door. Elke vrije minuut zit hij wel op z'n mobiel, waar ik mij eigenlijk best aan irriteer want als er iets gedaan moet worden dan moet ik altijd wachten totdat hij klaar is met zijn spel.
Voetbal (zowel spelen als kijken), films kijken, fitnessen. Daarnaast zit hij tot in de late uren muziek te luisteren en te maken, want hij is DJ. Oh, en als het aan hem lag, zou hij elke dag gaan relaxen met zijn vrienden.
vissen en rommel maken en dan mopperen dat het zo'n rommeltje is. snap niet wat hij er aan vind om te vissen het is namelijk oersaai! en hij is er nog vrij fanatiek in ook al hoef ik john williams nog niet te bellen
Hij heeft niet echt duidelijke hobby's. We kijken samen wel een serie, zijn dol op uit eten gaan en op spelletjes met vrienden. Het is een gezelschapsdier.