Leuke ideeen voor kerstavond, kerst en oudjaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Troetelbeer90, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn opzoek naar leuke bezigheidsideetjes voor kerstavond, kerst en oudjaar.

kerstavond zijn we romantisch met zijn twee dus die avond krijg ik nog wel gevuld haha.

1e kerstdag hebben we hier thuis etentje en kadootjes met mijn moeder (dus zijn met zijn 3). Maar wat doe je tussendoor en vooraf en achteraf? Leuke spelletjes was mijn idee: maar welke dan? iemand tips??

En dan oudjaar tja: Ook dan is moeders hier en gaan we heerlijk gourmetten. Die zetten we al wat later aan uurtje of 6 a 7 zodat we lekker uitgebreid kunnen tafelen. Maar heeft iemand nog bezigheidstips of spelletjes om met zijn drietjes te kunnen doen??

Monopoly, stratego en kaarten komen ons nl. de neus een beetje uit!

2. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Niemand??

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Monopoly vind ik leuk, maar verder weet ik niks eigenlijk...

Rumbicub? Baantjer spel?

Anders een film kijken? Kaarten maken? Foto's inplakken en bekijken?

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Poeh, moeilijk
    ik ben ook al snel voor een leuke film opzetten (ik houd totaal niet van spelletjes) en dan wat lekkere toastjes op tafel en dan komt er vaak vanzelf een gezellig gesprek op gang wat de film naar de achtergrond doet verbannen ;)

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Spelletje 31. Potje pesten. Rumycup, stratego, Mens erger je niet doet het bijna altijd goed. En inderdaad gewoon een leuke film opzetten doet het ook vaak goed.

6. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Kolonisten van Catan, Risk! Triviant.

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    De film valt af. Lijkt me niet zo super en mijn moeder is helemaal geen film fan. Ja behalve drama's maar ja dat gaan we vriendlief niet aandoen!

Maar de spelletjes spelen hier ook al door mn hoofd inderdaad.. Alleen hebben we er niet veel in huis en om er nou tig te gaan aanschaffen is ook wat. Hmz nog even verder denken:)

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Skip Bo is ook leuk, die is om aan te schaffen maar 7 euro geloof ik....

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Als het mooi weer is kun je ook buiten een stuk gaan wandelen en leuke fotoos maken. Daarna thuis warme chocomel met slagroom.

Je kan ook samen het eten voorbereiden of samen oliebollen bakken met oudjaarsdag.

Spelletje wat je niet hoeft te kopen is hints. Dit doe je door uit te beelden.

Deel Deze Pagina