serieus?? Welke auto's fotografer je dan,moderne of klassiekers? Ben zelf helemaal auto en motor gek,en dan vooral amerikaanse...
Wat ontzéttend leuk om alle hobby's te lezen! En er zitten zo bijzondere bij! Word er helemaal blij van als ik zoiets lees.
ik zou ook wel willen leren haken. wat is eigenlijk makkelijker breien of haken? en waar leer je zoiets? mmm... mijn hobbies zijn sporten/tv kijken/laptoppen/koken/recepten zoeken
Is er nou niemand die ZP als hobby heeft.. want daar word door de meeste toch ook veel tijd aan besteedt, dus vind ik dat ook een hobby hahaha! Mijn hobby's zijn computeren, winkelen, lezen, muziek luisteren, en vind het leuk om leuke dingen te doen met mn mannen.. maar of dat onder hobby's valt..
taarten maken, geen appeltaart ofzo maar van die marsepeinen/fondant taarten. Onderhand uit de hand gelopen hobby geworden.
MEER MEER MEER!!! Hihihi Ik probeer hier mijn hobby te zoeken whahaha Heb niet echt een hobby.... Ja zp-en, voor de rest heb ik niet echt een hobby, omdat ik niet weet wat voor hobby ik wil gaan uitoefenen, dus hoop dat er nog meer hobbies worden geplaatst hier hihi!! DUsss GA DOOR, GA DOOR!!!!
ook hier iemand die hobby-loos is.... zoek ook nodig een hobby! momenteel is mn hobby nintendo ds... dr layton en mario bros
Kleding maken, haken, breien, pailletten borduren op kleding, kantklossen, muziek, koken en bakken, schilderen en tekenen.
Mijn hobby's zijn scrapbooken, lezen en koken/bakken. Scrapbooken doe ik eens in de zoveel tijd een poosje en dan weer niet... Lezen tussen de bedrijven door en koken/bakken bijna elke dag wel
Ik heb twee avonden in de week die ik voor mezelf heb! Op dinsdagavond doe ik Flyball met de hond! Op vrijdagavond speel ik trompet (vanaf volgenbd jaar hoorn) in een orkest! Verder maak ik af en toe nog taarten, maar daar heb ik vaak geen tijd voor!
Computeren (zp, hyves,twitter), tv-series kijken (24 alle seizoenen al gezien en nu bezig met The Unit). Koken, kinderkameraccessoires en prulletjes maken op de naaimachine van Hollandse stofjes, marsepeine taarten maken, digiscrappen.
mijn hobby kan ik momenteel even niet uitvoeren ivm met zwangerschap maar dat is jacht/apporteer trainingen en wedstrijden doen met mijn hond (labrador). Bewegen is belangrijk maar naar de sportschool heb ik geen motivatie voor dus toen hebben we 2,5 jaar geleden besloten een hond te nemen (altijd honden gehad) en dat is mijn beste maatje daar doe ik echt alles mee. En hij klaagt nooit... ideaal En oh ja ik train dan gemiddeld 2 tot 3 avonden in de week en het liefst iedere maand wel een wedstrijd.