dat lijkt me ook onwijs leuk, hoewel ik zelf niet van marsepein hou denk ik niet dat ik het ooit zou maken XD al die moeite voor een mooie taart en ik schraap het marsepein er dan weer fijn af haha XD
Mijn hobby's zijn haken en boeken lezen, mijn paard. Ik kom nu niet zoveel toe aan naaien. Net als schilderen en borduren.
Ik mag heel graag shoppen! (als mijn bankrekening dit toelaat) daar word ik zo ontzettend vrolijk van, ook gewoon ergens een broodje of een frietje eten vind ik al leuk maar helaas heb ik niet heel veel centen om dit elke keer te doen Mag ik heel graag uitgaan, uitjes doen, bezoekjes doen of ontvangen, discotheek een drankje erbij en dansen en kletsen. biosje mag ik ook graag doen en uitjes met de kids (zwemmen,ballorig mac donalds etc) Ook een hobby die ik elke dag beoefen, tv kijken(films en soaps hou ik van) en op de pc. en dansen! gewoon thuis. Hobby´s die eigenlijk altijd blijven liggen maar als ik er eenmaal mee begin ik niet kan stoppen.(weinig tijd) Lezen en schilderen (paint art) En verder mag ik graag in huis rommelen en mn diertjes verzorgen etc maar dat kan ik niet echt een hobby noemen Ga volgend jaar beginnen met badmintonnen even kijken of het wat voor mij is
Valt me op dat hier veel mensen doen aan de zogenaamde ouderwetse hobby´s zoals borduren en breien. Ik dacht dat dat nauwelijks meer gedaan werd. Wel leuk om te lezen dat dat dus niet zo is. Ik zit graag op de laptop, winkelen en tuinieren.
ja er borduren echt nog best veel mensen! *zelfs 25 jarige metalheads haha* Ik borduur dan wel graag bv egyptische afbeeldingen, niet tuttige veldboeketjes
@Mamamadelon: haken/breien heb ik geleerd van mijn moeder en oma. Ik ben er nog niet super goed in, maar leer elke keer iets bij. Je kunt heel veel leren door filmpjes te bekijken op You Tube (ook in het Engels, is niet moeilijk, zoek dan op 'Crochet'). Ik vind zelf haken iets gemakkelijker, maar dat is ieder voor zich. Ook kun je in de bibliotheek boeken lenen waarin duidelijk staat uitgelegd hoe je het moet doen.
Schrijven. (blogs maken) Vaak wanneer de kinderen slapen, en zeker ook wel midden in de nacht Dan wordt ik opeens wakker.. en moet ik typen (raar hoor)