Welk merk telefoon raden jullie aan? En waarom? Ik heb nu een Samsung s3 mini, maar die raakt een beetje op zijn einde. Ik heb een Sim-only, dus een toestel zonder abonnement. Maximaal budget 200,-.
Iphone !! Hoeft niet de allernieuwste Wilde er vroeger geen hebben.. dacht dat is veels te ingewikkeld maar eenmaal een iphone wil niets anders (krijg die van mijn man zodra zijn abbo na 2 jaar afloopt en gaat nog goed mee, hij neemt een nieuwe en ik pak zijn oude met mijn sim only abbo).. besturingssysteem vind ik gebruiksvriendelijk.. kwaliteit voor je geld.. fijn koppelen via iCloud aan ipad en gedeelde agenda..
iPhone! Hoeft inderdaad geen nieuwe te zijn. En daarnaast is iets meer uitgeven voor een iPhone echt de moeite waard. Ik wil echt nooit meer anders.
Ligt er aan wat je er mee doet. Hou je van simpel, makkelijk en 2de hands: Iphone Hou je van extra mogelijkheden en nieuw: Android Iphone is maar 1 leverancier van en voor jouw budget alleen 2de hands te krijgen. Persoonlijk wil ik alleen een nieuw toestel, aangezien je nooit weet hoe een 2de hands er aan toe is. Van buiten misschien als nieuw, maar van binnen compleet af bijvoorbeeld. Android zou ik in het geval van jouw budget gaan voor een Huawei. Veel mogelijkheden voor relatief weinig geld. Bovendien heb je dan een nieuwe telefoon.
Heb nu een Motorola G4. Was bij de MediaMarkt 204 euro. Hij is te vergelijken met Samsung Galaxy S4. Gewoon android dus je betaalt eigenlijk gewoon veel minder voor dezelfde telefoon. Ben er erg tevreden mee, nog geen problemen mee gehad.
Ik heb nu even tijdelijk de samsung j3. Maar ik ben verbaast hoe fijn hij is. Had eigenlijk bagger verwacht voor die prijs.