Ja dacht ik ook. Haar moeder is border collie. En die mensen beweerde toen dat de vader een ras-zuivere lab was. Moest hard lachen want idd ze lijkt meer op een herder. Ze is ook mega snel en heel slank
Wij hebben een sint bernard reu van 11 maanden oud. Ik wilde graag een grote hond, die lief zou zijn voor iedereen en heel belangrijk was een laag energie niveau. Het is een heerlijk sociale hond die iedereen heel leuk en aardig vind, en hij kan overal mee naar toe. Het is echt hilarisch als we ergens wat gaan eten, en er bij het opstaan zo'n grote lobbes onder de tafel vandaan komt😬 de gezichten! Hahaha
Leuk!! Ik heb via het hondenforum gereageerd op een Jack Russell, oude liefde roest niet haha ik hoop dat het wat wordt!
Dat is een Cavalier King Charles Spaniël! Daar heb ik er ook 1 van gehad. Het is een geweldig ras, de liefste ter wereld was hij. Hij is bijna 11 geworden, vorige jaar ingeslapen. Toen we hem uitzochten was het nog een onbekend ras, dus geen doorfok problemen. Ik heb nog een kruising Dwergpincher X Yorkshire Terriër van 8 jaar. Hij lag in een nest bij mensen waar mijn moeder toendertijd werkte. Hij was de allerkleinste... Ik zag hem en was verkocht! Hij is mijn vriendje, kleeft voor de volle 100% aan mij alleen... Kan alleen erg slecht alleen thuis zijn en slaapt 's nachts bij ons boven (in de bench) omdat ie anders net zo lang door gilt, tot wij toegeven (zijn record is 3 weken 's nachts onophoudelijk janken!) Maar ik wil hem voor geen goud missen ♥ mijn allessie...
Wij hebben een Landseer. Ik hou van grote honden, hoe groter hoe liever. Door internet zijn wij op dit ras uitgekomen. Het zijn schatten van honden, zeer kindvriendelijk en waken als het echt moet en ze zijn beschermend over de familie. Dit ras stamt af van de newfoundlanders, maar de Landseer is gespierder er speelser, en dat sprak ons echt aan. Onze Yaro is onze eerste landseer, en er volgt snel nog een 2de. We zijn helemaal verliefd op he ras. Zie hier onze Yaro van 80 cm en 75 kg: Bekijk bijlage 333692
Wij hebben een Amerikaanse Bulldog pup van 9,5 weken oud. Mijn vriend wilde een stoere hond en ik een lieve gezinshond die goed met kinderen kan. Daarom hebben wij voor een Amerikaanse Bulldog gekozen.
Dit is onze golden retriever Daisy. We hebben haar gekozen omdat ik thuis ook altijd een golden retriever had, en het een schat van een beest is!!
Engelse Cocker Spaniel teefje Omdat ik het zo'n leuke honden vind. Super lief,mooi en knettergek (net als ik). We zijn ook echt 2 handen/poten op 1 buik. En Groenendaeler teefje Omdat het mooi lieve leergierige honden zijn. Ook super mooi en het zijn zo'n vrolijke honden. Ik lig regelmatig is een deuk om de gekke dingen die ze doet. Hun ogen spreken (voor mij) meer dan 1000 woorden en ze zijn helemaal verliefd op mij en ik op hun
Cavalier.. jaja ik hoef het forum niet meteen over me heen.. Gekozen voor het ras omdat klein compact handig mee te nemen op de fiets en super schattig.. Vanwege gezondheid gekozen voor een goede verantwoordelijke fokker die test, ben er eerst wezen kijken en alles was in orde.. ze is nu bijna 3 en zo gezond als wat dusja.. Zal een ander het ras niet snel aanraden krijg vaak leuke reacties dat ze ook wel zo een hondje willen nou... als je zo een hondje van een verkeerde fokker haalt heb je grote kans op problemen dus behoed mensen er altijd maar voor.. Wij hopen gewoon dat ze gezond blijft
Hier een boomer , 25% Maltezer en 75% shihtzu. Super lief , trouw , makkelijk , hebben weinig beweging nodig en ze verharen niet tot nauwelijks !!