Wat voor hond heb jij en hoe gaat dat met baby's samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kabouter Klus, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    mijn ouders en ik hebben allebij mechelse herder waarvan die van mijn ouders mishandeld is geweest en nog wel eens agressief was. maar nu met mijn dochter totaal verandert 2 handen op 1 buik en mijn mechelaar is zo'n sul die doet het allemaal niks. maar nooit samen alleen laten blijft een dier

2. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Wij hebben een jack russel van 12 weken, ben erg benieuwd hoe het straks gaat als de kleine er is. Mijn man gaat vanaf volgende week met hem op puppycursus zodat hij ook de nodige aandacht krijgt. heeft iemand misschien nog tips hoe ik ze het beste aan elkaar kan laten wennen?

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Jouw AS is ook een mooie lieverd Mandarijn!
    Ik wou eigenlijk een zwarte, maar is dan een 'rode' geworden, was de lieftse en de mooiste (en de grootste, 32 kg en hij is nu 7 maand!)
    Maar de mijne z'n oren zijn niet 'geknipt', kreeg het niet over m'n hartje en het mag niet meer bij wet trouwens.

4. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    dank je Platliggertje :D
    ja dat is mijn schatje maar hij is overleden, bijna 12 jaar is hij geworden
    nu heb ik een teefje, ook een hartstikke lieverd, ze is net 10 jaar geworden
    ik heb ook even in jouw album gekeken,
    een ontzettend mooie lieverd heb je, ziet er goed uit en lief koppie heeft ie

5. Amle

Amle Niet meer actief

Wij hebben ook een jack russel. Hij is nu 3,5 jaar oud maar wel heel erg dominant. Hij heeft ons al een paar keer gebeten en helaas ook al eens geprobeerd om een kindje van 2 te bijten... dit konden we gelukkig net op tijd voorkomen. Hij heeft ook al meerdere malen andere honden aangevallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet vertrouw. We zijn nu dus ook goed aan het nadenken wat we hier mee aan moeten.

En aangezien in veel alleen ben met de baby, weet ik niet of dit goed gaat komen. Kan ik zowel de baby als de hond in de gaten houden en genoeg aandacht geven? We zullen goed nadenken...!

Liefs Elma

Deel Deze Pagina