Wij hebben een (kruising) golden teefje van 9 jaar. 3 weken geleden haar vriendinnetje, een labrador teefje in moeten laten slapen, zij was ook 'pas' 9. IK mis haar echt verschrikkelijk. Bijna vanaf het begin dat ik met mijn man samen ben, was zij er al bij. Nu dus één hond, maar ik zou met de tijd, over een jaartje ofzo, wel weer een tweede hond willen.
Ze komt uit heemskerk. Deed met de jack agility. Helaas mee gestopt nu mijn dochter op zwemles zit. Wordt anders een beetje teveel mede doordat mijn man onregelmatig werkt. Heb ook wedstrijden gelopen als debutant en stond toen eerste maar kon wegens mijn zwangerschap het seizoen niet afmaken helaas. maar na twee kids niet meer aan toe gekomen om wedstrijden te lopen. Kelpie zou mijn mam mee gaan lopen maar door omstandigheden niet gelukt. Is nu gewoon lieve huishond
Wij hadden tot op afgelopen woensdag een engelse bulldog. We hebben bijna 10 jaar van haar mogen genieten. Ze was een schat! Bekijk bijlage 303734
Nouuu, ik blijf het onbetrouwbare beesten vinden Ken 2 situaties waarbij de rottweiler prima, lief en gehoorzaam was (en goed onder controle/opgevoed naar mijn idee) en toch aangevallen heeft. Een keer een kind (terwijl hij 'zo lief met kinderen' was..) en een keer met uitlaten ('nooit eerder wat gebeurd!') Ik loop met een grote boog om als er een rottweiler in de buurt is
Wij hebben een bruine labrador van 7 jaar oud. Een schat van een hond. Ik merk wel dat onze kleine meid er nu naar toe begint te trekken en hij vindt het ook leuk. Op de eerste foto ligt ze tegen hem aan (ml zit er naast) De tweede foto is van ons dagelijks uitje naar het strand. Wij hebben het geluk dat er een speciaal hondenstrand is waar ze zomers ook mogen lopen.
Wij hebben 3 honden - 1 kruising van king charle cavalier, 10 jaar al - 1 kruising van mini malthezer met keeshond, 5 jaar - 1 echte mechelse herder, nog een pup van 10 maand
Ja ik !!! Wij hebben 2 werklijn Duitse Herders waar we IPO mee trainen, maar volgens mijn 'kennen' wij elkaar al via facebook Wij hebben één wolfsgauwe duitse herder reu van 10 jaar die inmiddels al met pensioen is en een zwart/gele langstokhaar van 18 maanden in opleiding ...