Hier ook zo'n Duitse Dog met het schootcomplex Hartstikke lief en sociaal. Gisteren een jaar geworden
Een Australische Labradoodle. Superleuk beestje, nu 5 maandjes oud. Was de enige optie ivm mijn allergie, gaat gelukkig goed. En heel fijn dat hij niet uithaart.
hier een berner sennen, jammergenoeg verleden week overleden.was een heel lieve hond,herkenden iedere soort geblaf ervan, heel lief voor de kinderen
Hier een kruising (75%)Yorkshire Terrier x (25%) dwergpincher. Echt een schatje, mijn maatje voor het leven, maar moeilijk met kinderen van een ander. Alle kinderen binnen de familie aan mijn kant (van broers en zus en ons eigen) accepteerd ie voor de volle 100%, maar kinderen van een ander snauwt ie maar al te graag af!
Een Amerikaanse bulldog Teefje, 2 jaar oud, 35 kilo, en voelt zich een schootpuppy.. Ontzettende knuffel, doet geen vlieg kwaad, tenzij je een inbreker bent
Vorig jaar is onder labrador/golden kruising teef overleden van 14,5. 24 Juli overleed onze labrador reu van 11,5. Sinds bijna 2 weken hebben we een herplaats Parson Russel terrier teefje van nu 16 weken. Een schatje, met lekker veel pit. Heerlijk leergierig en ik ga er toch mee werken (zoekwerk), terwijl ik eigenlijk geen werkhondje meer zocht ivm ons zoontje. Het lijkt echter prima te combineren.
Wij hebben een heidewachtel van 2 en een labrador van 1, beide dames. Bij mijn ex wonen nog 2 australian cattle dogs, die waren ooit van mij en hem en nu alleen van hem. Dat is wel een ras die ik ooit weer graag wil hebben
Wij hebben 2 tervuerense herders een reu van 14 en een teef van 12. En ook hier echte schoothondjes als ze de kans krijgen, lees vooral bij visite
Wij hebben sinds 2 weken een kruising jackrussel/waarschijnlijk teckel black and tan pup van nu 11 weken ... Ti's een schatje maar poeh ook veel werk! Er zijn momenten dat ik denk waar zijn we aan begonnen maar zoveel meer momenten dat ik ervan geniet en ik kijk echt uit naar als mijn jongste een jaar of 3 is en de oudste 5!! Ik vond het vroeger zo heerlijk een hond hebben!! Op dit moment heeft de oudste een haat liefde verhouding met de hond
Geen helaas. Het gaat gewoon nog niet. Er zijn twee dagen in de week waarop man en ik allebei van huis zijn de hele dag. Dan zou er een uitlaatservice o.i.d. moeten komen en die kost zo 100 euro per maand! Vind ik te gek... Ik wil heel graag een labrador. Een vizsla vind ik ook fantastisch, maar wel erg pittig om mee te beginnen