Ik heb altijd 2 Schotse Collies gehad en na hun overlijden heb ik nu sinds een jaar een Spaanse Windhond (galgo) genaamd Turia en sinds 3 weken een teckel (black & tan korthaar) puppy genaamd Jaymz
Ohh Galgo's... zulke bijzondere beesten vind ik het. Net als de podenco's trouwens. Echt een zwak voor gekregen.
Bedankt!, is allemaal nog een beetje zoeken zo zonder maatje, wil eigenlijk geen hond meer (voor de confrontatie met later opnieuw verlies) maar man kan niet zonder en is al op zoek naar een andere hond
Eng staff teef van 1, 5 jaar ongelooflijk lief dier vooral voor de kids... Hiervoor eennpit bul kruising ook super dier.. Volgende hond word een pitt of een Fransoosje..
Wij hebben 4 honden. Hollandse smoushond teefje van 11 jaar Boerenfox teefje van 7 jaar Kruising podenco - herdershond teefje van 6 jaar ( uit Spanje ) Kruising teckel - chihuahua reutje van 2 jaar ( uit Spanje )
Engelse stafford teef van bijna 7. De liefste hond die er is zowel voor mens en dier. Een echte allemansvriend.
Onze schat Sjors, bijna 10, maar nog altijd even enthousiast. Is niet zo eigenwijs, luistert goed, maar wel eten hè
Goh, wat het precies zijn.....iets tja .... Er zit hazewind in, pitbull, huis tuin en keuken gladharig hond....uhm geen idee hahaha, maar lief dat ze zijn! 2 broertjes....je hebt he le maal niks aan ze....ze zijn alleen maar lief, ook als je snachts de televisie komt weghalen ...
Wij hebben een oud duitse herder van nu ruim 5 jaar oud! Een schat van een hond en super met kleine kindjes... Gaat heel erg goed! Ballen en stokken gek....
Wat een prachtig beest! Hier is mijn partner in Crime: Aiko, de Amerikaanse Akita. Een draak tot en met af en toe, maar 100% mijn soulmate...