Hier een jack russel. Gister 2 geworden. Loopt los vanaf geboorte en luisterd geweldig. Totaal geen ADHD jack russel. Het is dat wij op flat wonen, maar gelukkig wel eigen land en paarden hebben en dus de hond genoeg beweging heeft. Maar ben eigenlijk een grote honden mens. Ooit hoop ik een duitse dog te mogen verwelkomen in ons gezin.
Wij hebben een fantastische Rottweiler teef van 2 jaar. Erg werklustige hond. Is superlief voor de baby en onwijs waaks over het huis, heel fijn!
Een engelse stafford. Mannetje een schat van een beest die heel goed luisterd en heel graag doet knuffelen en spelen. Zou hem voor geen goud meer willen missen. Foto van hem in mijn avatar.
Wij hebben een Amerikaanse Stafford teef van 3,5jr, genaamd Luna Bekijk bijlage 349602 Bekijk bijlage 349603
Een Amerikaanse stafford teefje genaamt Luna. Nu 9,5 maand oud. Foto is van maand terug heb geen andere op mijn telefoon staan
2 Lancashire heelers een black and tan en een liver and tan Dana wordt in oktober 4 en Eddie is 3,5 (5 maanden jonger).
Dank je wel. Ach, Aiko is tot nu toe mijn moeilijkste hond geweest. (Maar ik wist wat ik met dit ras in huis haalde) En mijn makkelijkste hond. Veel mensen in mijn omgeving zeggen dat ik een Akita karakter heb, dus ik snap hem wel.
Jack Russel Teefje van 7 maanden .. vind kusjes geven erg leuk en denkt dat ze een schoothondje is .. heerlijk enthousiast beestje die je bijna omver rent als je 5 minuten even uit de kamer bent geweest .. en het belangrijkste SUPER lief voor mijn dochter
Wij hebben een Old English Bulldog van rond de 2,5 jr. Wij hebben hebben hem anderhalf jaar geleden uit het asiel gehaald, nog geen moment spijt van gehad.
Wij hebben een Engelse buldog van bijna 5,en een west highland white terriƫr van 13,5. Zou graag een Deense of Duitse dog willen,is alleen niet haalbaar ivm de ruimte....
wij hebben een chihuahua reutje van 1.65kg nu hij is 8 maanden oud dus hij zal ook zeker niet over de 2 kg gaan hij is super lief en onze beste vriend