Ben ik het helemaal mee eens! Ik heb vroeger ook heel veel dieren om me heen gehad, paard, honden, katten, ratten, konijn enz. Ik heb nu nog een valkparkiet een hond een kat en een aquarium.
Heb je ook een foto van ze? Zijn zo'n mooie honden. Wij hebben zelf een American Stafford, helaas is ze goed verpest door haar vorige eigenaar. Ze kan absoluut niet met andere dieren overweg. We hebben 2 konijnen en die mogen alleen los als de hond in een andere kamer is. Foto staat trouwens in mijn album.
wij hebben twee schatten van Maltezertjes, zou ze voor geen goud kunnen missen. Lekker eigenwijs, maar ook ontzettend lief en beschermend!
Zeg..die Franse Bull van jou , is die genetisch gemanipuleerd? Heb nog nooit een Franse bull met zulke zwoele lippen gezien...! 8) Ik heb een Boston Terrier 8)
Wij hadden ook een franse bulldog. helaas is hij overleden, maar ik mis hem nog steeds iedere dag. groetjes susanne Hillary Stitch de 'l arrojo onze kanjer!
dit was Senna, kruising berner senner/ labrador hebben haar helaas vorig jaar december moeten laten inslapen, ze was al bijna 12 en hadden haar al als pup, was er kapot van ,mis haar enorm,dat gedrentel om je heen, en die blijdschap als je thuis kwam... maar hebben toch besloten om eerst voorlopig geen hond meer tenemen, want ik moet eerlijk zeggen dat 1 keer per dag stofzuigen toch best lekker is , en dat we geen uitlaat comissie meer hoeven op tetrommelen als we een dagje weg gingen, je niet meer naar buiten hoeft terwijl het stort buiten... Blijf wel voor de zekerheid uit de buurt van nestjes ...want ben een watje als het op puppies aan komt hahahahah
2 blonde labradors Max & Joy. Max is een gecastreerde reu van 3,5 jaar en Joy een gesteriliseerd teefje van 2,5 jaar. Beide geboren op 15 november
allemaal beesten liefhebbers hier! altijd leuk, die hond in de wasmachine! dat zou die van mij ook kunnen doen, je ligt soms helemaal dubbel om ze!