Wij hadden een dobermann reu maar die hebben we helaas om ziekte moeten laten gaan op bijna 9 jarige leeftijd. Nu hebben we een dobermann teefje van net een jaartje oud... en niet te vergeten .. onze 2 katten.
Hier een gecastreerde mechelse herder reutje van 20 maanden! Grote vriend van mijn zoontje, , Waar dus niemands vreemds in de buurt mag komen (wat wel weer minder is maarja waakhond blijft waakhond) Ben echt verzot op hem! Wat een scheetjes hebben jullie trouwens! liefs rian
wij hebben een mops van 3 jaar en een beagel van 1,5 de beagel kan ik soms wel achter het behang plakken hij is vreselijk ondeugend. en de mops is een schatje ligt altijd heerlijk te snurken. o ja we hebben ook nog een dwerghamster en vissen. foto zie mijn album
Wij hebben een Jack Russel (reu), Spike, van 3,5 en sinds afgelopen maandag een kortharige dwergteckel (teefje), Toos, erbij. Ze is 12,5 week.
ik heb 2 berner sennen. Kenzo van 16 maanden en Luna van 10 maanden De grote is Kenzo en die kleine is Luna
Wij hebben een bouvier van 10 maanden en een kruising bouvier/labrador van ruim 1 jaar. Ik was zelf altijd een beetje huiverig voor bouviers, maar het zijn schatten van honden (zeker voor het gezin).
wij een bull mastiff hij is nu 8 maanden en al 2 diploma's op zak. oja hij heet paco ik ga kijken of ik hem in mijn album kan zetten. groetjes jeslin
een Amerikaanse Stafford, teefje van 10 jaar ik heb haar als herplaatser gekregen toen ze 6 was en een lievere schat dan zij had ik me niet kunnen wensen