weet iemand misschien een winkel waar ik voordelig trouwschoenen kan kopen of gewoon mooie gebroken witte schoenen voor onder mijn trouwjurk? alvast bedankt!
k`heb ook nog een paar schoenen, merk sophia sposa mt 40 en ik woon nog in baarn ook Marktplaatsadvertentienr. 142551999
ik heb ook nog een paar hoor. maat 38. laat maar weten als je er meer over wil weten. Maar ik heb ze gewoon in een normale winkel gekocht.
Je kunt ook op markplaats kijken en soms hebben winkels modellen staan die eruit gaan (bruidswinkels)
ik zou zowiezo de gewone winkels even aflopen (als je dat nog niet gedaan hebt) vorig jaar, toen ik trouwde zag je 2 paren schoenen bij schoenenreus geloof ik, die echt net trouwschoenen leken (voor 20 euro ofzo) . Ze hadden alleen een punt neus en dat vond ik zelf niets. Mijn eigen schoenen komen van bovendeert vandaan. Een winkelketen met ook meerdere winkels, daar hebben ze 2 modelletjes trouwschoenen in de collectie, ik betaalde iets van 70 euro ofzo. Nogniet heel goedkoop, maar een stuk goedkoper dan sophie sposa enzo, maar eigenlijk wel een soortgelijke schoen als zij in de collectie hadden. Kweet even het merk niet meer helaas...
Als je maat 39 hebt, heb ik nog wel mooie trouwschoenen staan. Ik ga ze op Marktplaats zetten namelijk. Ze zijn van Sophie Sposa (ivoorkleurig).
haha wat een reacties! ik heb maatje 38. ik heb al op marktplaats gekeken maar dichtbij staan ze er niet op in mijn maat. in de bruidswinkel beginnen ze bij 140 euro ik vind dat persoonlijk een hoop geld voor 1 dag, maar wil wel goede schoenen.
hey jammer heb maat 38. wat leuk dat je ook uit baarn komt heb even je album bekeken ik ken je wel van gezicht maar verder ook niet. ach ja baarn is klein he.
ik heb 'n paar in een gewone winkel gekocht in rotterdam. ik dacht dat ze 60 of 80 euro waren. Ik zou gewoon op zoektocht gaan. ik had er ook uit de bruidswinkel maar omdat ik snel last van zere voeten heb, heb ik 'n extra paar gekocht. ik heb wel schoenen uitgezocht die ik naderhand ook nog altijd aan kon doen.
tja ik had een mazzeltje...ik vond creme pumps bij scapino a 20 euro had een stukje stof in me tas en jawel...ging perfekt samen...kijken kijken en kijken dus 8)
ik heb ze ook van marktplaats gehaald, ze waren 25 en het voordeel was dat ze al ingelopen waren door de vrouw die ze oorspronkelijk gekocht had. Handig!
Ik zou die van mij wel willen verkopen, maar ze zijn een beetje beschadigd op de dag. Aan de voorkant is er een beetje van 'de laag' af. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar dat witte is natuurlijk een laagje. En dat is een beetje kapot.
Had de mijne via marktplaats. Staan er veel hoor. Worden meestal toch maar 1 keer gedragen. Na mij heeft mijn zusje ze ook nog gedragen.