Volgens mij is het een ras-Jack Russel terrier! Nee, geen idee, ik heb geen verstand van honden. Hij ziet er wel lief uit. Groetjes, Didier
Aan de poten en snuit vorm te zien, moet er een dogachtig iets op gezeten hebben. Beide zijn grof. En de doggen wereld is behoorlijk groot. Ik schat dat dit ook zeker geen klein hondje blijft. Zeker geen cocker.
Wat grappig is is dat iedereen en ook ikzelf dus vind dat ze er vrij grof uit ziet maar dat ze bij de RDE zeggen dat het een klein hondje is Nou wel leuk om mee te gaan maken Zal elke maand een foto plaatsen
Ik dacht het ook al maar mijn vriend zei van niet dus had ik m'n berichtje aangepast. Ik heb dus gelijk
Dat dacht ik ook gelijk toen ik de foto zag. Veel plezier met je pupsel, hoeveel weken ist ie? Want als ie nu nog geen 12 weken is schat ik in dat de pup grote wordt dan maatje cocker spaniel.
Ze schatten haar op dit moment pas 8 weken Ik heb de vrouw gesproken waar ze nu loggeerd en die had het er over dat ze echt heel klein is Maar als je de foto ziet dan denk je dat het een flinke pup is Moet zeggen, ik vind het steeds leuker worden en word steeds nieuwschieriger hoor! Lijkt me leuk als ik over een jaar een foto naar de RDE kan sturen van mijn hond van 35 kilo, die ongeveer zo groot als een Cocker Spaniel zou worden........hahaha
ik hoop dan niet dat het een mastino of cane corso opgaat want dan heb je geen klein hondje in huis hoor maar een kalf. heb zelf een cane corso gehad en die was zo groot dat ze mij uitliet. hahaha
denk ik ook.. lijlt op een labrador maar als je nou naar puppy foto`s van een dog kijkt bijv. een zwarte duitse dog.. hmmzz ik denk dezelfde mix als aura
Nou we hebben haar opgehaald vanmiddag. Ze is onweerstaanbaar schattig Haar pootjes zijn te kort, haar oren te lang voor het kleine koppie Ze is echt zo leuk. Een doerak ook En in het echt is ze veel kleiner dan ze op de foto lijkt. Ik schat haar tussen de 2,5 tot 3 kilo, echt niet meer dan dat! Ze lijkt nog het meest op een kruising tussen een Labrador en een Teckel haha Hoe dan ook, we zijn erg blij met haar en we zien wel wat het wordt. Wat zijn puppies toch geweldig
Dat vond ik ook op de foto, van de te lange oren voor een lab. Fijn dat het goed klikt. Heel veel plezier!
Het is echt werkelijk een scheetje...net als alles wat klein is. Verlang ook wel weer es naar zo'n puppy in huis... Succes ermee, en geniet er van! Ze zijn zomaar groot!