Wij 2 katten en een hond. De katten worden hier verzorgt door mijn broertje, die woont vlakbij... en de hond... uhm... daar moet ik nog iemand voor regelen, ach we gaan pas over 3 weken, tijd zat :s... Zal toch maar eens even vaart maken. Normaal gaat ze naar mijn ouders maar die gaan nu tegelijk met ons helaas..
Wij hebben: 2 honden 1 poes 3 vogelspinnen 3 ossekikkers 1 pad Vissen Een buiten volière met parkieten, duiven en vinken Een binnen parkietje Wij gaan niet vaak op vakantie. Als dat gebeurd gaan de honden naar mn ouders, de binnen parkiet mee, en voor de rest komt mn zusje. De terrarium dieren kunnen even zonder verzorging, de rest doet zij.
4 degoes en een vriend. We hadden een vaste vriend die de degoes elke dag wat aandacht en eten kwam geven maar die is verhuisd. Nu huren we een 'petsitter' die dan elke dag ff langskomt. Vriend gaat mee op vakantie, vind ie heerlijk.
Wij hebben 2 honden, 3 katten, 9 kippen en iets van 30 vissen. De honden gaan mee op vakantie, we zijn nu ook weg en ze liggen lekker naast me. Ik kan ze echt niet achterlaten.. En de rest van de dieren verzorgt dit keer mijn moeder, daarvoor mijn schoonmoeder. Ik geef haar uitleg en zij komt 2 x per dag voor de dieren. De katten zijn makkelijk, een bak vreten en ze zijn happy. De vissen kan ook 1 keer per dag. Alleen de kippen zijn met best veel dus drinken veel. Zij moeten 2 keer per dag vers water en nu is er 1 ziek dus ook nog medicijnen erbij. En elke dag brokjes en graan. Opzich valt het mee, denk dat ze er per dag een halfuurtje werk mee heeft
Wij hebben 2 konijnen. Ze worden dit keer verzorgd door mijn ouders. Maar mijn zusje en schoonouders vinden het ook geen probleem om te doen.
Een poes. Als ik een paar dagen weg ga zorgt de buurvrouw voor haar en als ik echt lang weg ga dan komt mijn broertje (die nog thuis woont) hier of mag ze naar m'n zusje. Vind ze ook leuk want daar kan ze de hele dag naar andere poezen in de binnentuin kijken 😁
5 konijnen! Ik heb hele lieve buren die ze tijdens de vakantie heel graag verwennen! Goed geregeld dus. Als ik hun niet had zou m'n moeder of zusje er voor zorgen.
Wij hebben vijf katten. Wij gaan eerst nog niet op vakantie maar ik zou mijn broertje of zusje vragen om die dagen op ons huis+dieren te passen.
Wij hebben een Duitse herder, 2 katten en 6 kippen. We gaan eigelijk nooit op vakantie, maar als we een nachtje naar familie ofzo zijn, doet de buurvrouw t kippenhok open en dicht. De hond logeert dan bij m'n schoonouders, of gaat mee en de katten geven we dan nog zelf eten.
1 hond (Parson Russell Terriër teefje van ruim een jaar) en 4 katten (2 ouders en hun kittens van 9,8 en 7). De katten blijven altijd thuis en dan vragen we iemand om ze om de paar dagen eten en drinken te geven. De hond gaat mee of gaat naar mijn moeder.
Wij hebben twee katten - tijdens vakantie doet mijn moeder ze 3 konijnen - doet ook mijn moeder Vissen - doet ook mijn moeder Die woont 1 straat voor ons En we hebben een boerenfox als we in nl zijn. Gaat hij mee Buitenland of bij mijn oom of bij man zijn. Broer
Hebben een chihuahua.... Vorig jaar mee op vakantie gegaan (bleven in Nederland ) dit jaar gaan we niet op vakantie dus ook geen oppas nodig Hondje is ruim 1,5. Maar mijn oma , schoonvader , schoonzus of buurman van schoonzus zouden willen oppassen dus plek zat. Of hij gaat mee. We gaan het volgend jaar zien Mijn ouders brengen de honden naar het pension als hun weggaan (ik neem oom wel eens 1 van de 2) hartstikke goed en mooi is het daar dus die optie kan ook nog altijd....
Wij hadden ook een kat , die heeft mijn schoonvader nu. Die bleef thuis en deed de buurvrouw eten en water geven. We hebben nood gedwongen een klein jaar bij me schoonvader gewoond. Hij is ene man alleen van 72 en die kat en hij waren zo een klik. Toen wij weer weg gingen had hij het zo moeilijk. En elke dag is hij nog blij dat die kat bij hem is, zo lief. Eerst vond ik het minder want Tsja was mijn kat maar als ik die twee zo zie denk ik , ik heb het goed gedaan. Hij gaat trouwens in oktober voor het eerst op vakantie sinds de dood van zijn vrouw na 6 jaar en dan verzorg ik de kat bij hem thuis.
Hier twee honden, ze gaan allebei mee op vakantie, Vorig jaar hadden we alleen onze teef, nu een reu er bij en dus i.p.v met 1 hond, nu met 2 honden op vakantie. Vindt t wel een beetje spannend...lange reis.