Wij hebben 1 golden retriever & van vrijdag t/m zondag hebben we twee chihuahua's.. Die logeren doordeweeks als wij werken bij me vader want die kunnen niet goed alleen zijn!
Een jackrussell met een mega ego, en die het liefste de hele dag in de zon ligt te slapen. en sinds een paar maanden twee schatten van poezen. hoewel ze ook enorm kunnen boeven.
Zo'n baardagaam, kun je die vastpakken en aaien? Ik vind ze zo mooi, maar mijn man ziet er het nut niet zo van in.. Ben altijd gek op hagedissen geweest!
Een Jack Russel in huis en een paard op stal. Hij is met zn 1.73 een beetle groot voor de huiskamer...
Wij hebben een konijn. Het is een vetzak van 7 jaar oud, genaamd Harry... En we hebben een je-weet-wel-kater. Hij heet Jochem, is 3 jaar oud, maar gedraagt zich of hij hoogbejaard is. Het is zo'n heerlijke knuffel!!!! Zou eigenlijk wel een hond willen, maar dat kunnen we zo'n dier niet aan doen. We werken allebij 40 uur. En dan is het gewoon zielig....
Cool!. Ik heb vroeger bij een import-/exportbedrijf voor tropische vis gewerkt. Tot zover alleen nog maar zoetwater gehad . Ben er wel heel gek op. Vind een aquarium mooier dan een schilderij Wij hebben 2 honden: Duitse Herders 3 katten: brits korthaar 1 hamster
Een golden retriever van 4 jaar oud echt een schat van een beest. En een chocolade bruine labrador van 2 jaar oud is echt een stuiterbal
Wij hebben 1 parkietje, hihi hij is wel heel tam, en gaat soms mee douchen en kan voetballen met zn klein balletje. en hij fluit geluiden na.. een best stoere parkiet hoor haha
2 honden een bordercollie en een sheltie worden allebei 2 deze maand 2 konijnen 4 vissen in de vijver
hier een franse bulldog... van alweer 11 jaar oud... Toby... en sinds het weekend 2 visjes Jip& Janneke voor mijn zoontje...
Hoi Mijn oude buren hadden een papgaai die kon heel het liedje heb je ven voor mijn zingen van frans bauwer in de zomer als je buiten zat had je gratis muziek Helaas zijn ze inmiddels verhuist!