Hoi Vogelspinnen wahhahah Eerlijk gezegt ik ben bang voor grote zwarte huisspinnen die nooit alleen zijn altijd sampjes gezellig brrrr
1 hond, een bruine labrador van bijna 1 jaar oud..een ontzettend druk beest, mag toch hopen dat ie binnenkort wat rustiger wordt
Wij zijn een beetje "gedownsized" het afgelopen jaar. Van vier naar twee honden. Hebben nu nog twee Duitse Herderdames thuis ( 5 en 6 jaar oud) Jammer genoeg vechten ze elkaar de tent uit, dus de ene zit standaard in de garage en de ander in de buitenkennel. Verder hebben we twee Barnevelder kipjes (krielformaat) en daar komen in het voorjaar/zomer nog een stuk of drie bij, dat zullen dan vermoedelijk Wyandottes zijn.
Wij hebben een hond en een kat, we hadden eerst nog 2 cavia's, maar die leven niet meer en ik wil geen nieuwe.
Geen, ik vind het wel jammer maar we hebben dat even zo gehouden omdat onze dochter de eerste 2 jaar zo ontzettend vaak een benauwde blafhoest had dan kom je al gauw op vissen uit maar die vind ik saai en vereist alleen maar verzorging, je krijgt er niks voor terug Ik zou dolgraag wel weer een kat willen in de toekomst! Of 2
1 hond, een heerlijk beest met de naam Joy, een reu van bijna 14 jaar. En 2 katten genaamd Elmo en Diesel, waarvan Diesel vaak buiten is en Elmo een echte binnenkat is. Heerlijk zo'n beestenboel, zou er best meer willen maar m'n vriend wil er niet aan. En ik wil 't eigenlijk de diertjes ook niet aandoen, we hebben nu precies genoeg ruimte voor ons allemaal, bij meer wordt het al gauw een volle boel.
1 jack russell dame van bijna 11 jaar 1 rottweiler reu van 3,5 jaar 3 katten, van 5,4,4 jaar oud een cypers gevlekte kater, (de dochter van de kater) zwart wit, en onze held op sokken onze 'ach nee he heb ik weer een hele rooie die een poes bleek te zijn!'
Wij hebben een grijze roodstaartpapegaai, die de oren van ons hoofd kletst! Geweldig We hebben ook een zoutwateraquarium, vind vooral de "nemo's" erg leuk