ik weet dat de meeste gek worden van de nieuwstopics.maar deze heb ik met verbazing zitten te lezen. moest meteen denken aan sommige reacties hier als je in de bijstand zit. kijk wat voor inkomen die mensen hebben. http://www.nu.nl/news/1279902/122/Belg_krijgt_27e_kind.html
hoeveel zouden ze per maand te besteden hebben? 4000 euro kinderbijslag 3 keer arbeidsongeschiktheids uitkering (weet niet hoeveel dat in belgie is/)
o nee 5 uitkeringen en 4000 euro kinderbijslag. zal toch al snel 10.000 euro pm maand zijn. pfff en dan hoe doen ze dat met koken?met 35 personen in 1 huis.
Ze zullen vast ook wel subsidie van babymerken krijgen, zo gaat dat toch vaak met grote gezinnen? Ik weet niet of dat in België anders is. En hoe ze dat koken doen? Hij heeft 3 vrouwen, dus die zullen wel ieder voor zoveel kinderen koken zeker? Stelletje gekken...
4000,- kinderbijslag 4 WW-uitkeringen 1 arbeidsongeschiktheidsuitkering ------+ genoeg om 31 kinderen en 4 volwassenen mee te voeden (en de rest)? Neemt niet weg dat ik het wel heel veel vindt hoor, 31 kinderen!
Wat worden de belgen weer een naam gegeven door de gekken die hier rondlopen... Straks denken jullie dat het hier 'normaal' is zoiets... Nee polygamie mag hier niet, maar die vent is wellicht maar met 1 ervan echt getrouwd. En het is natuurlijk weer in Wallonie... De smet op ons land bah! In Wallonie gebeuren ook al die vreselijke dingen met kinderen en pedofielen...