Iemand van de dames hier ervaringen met de plastuit? Hoe werkt zo'n ding precies? Kun je dat alleen gebruiken als je een rok aan hebt? Ik ga binnenkort wandelen in de Belgische Ardennen met een paar vrienden en dan lijkt zo'n ding me wel handiger dan met de broek op de knieeën achter een struik vol doorns te gaan hurken Ik heb ooit eens gelezen in een tijdschrift dat het in principe ook lukt zonder plastuit door een v-vorm met je vingers te maken op je venusheuvel en zo rechtstaand te plassen, maar dat durf ik totaal niet. Als het misgaat ben ik de pineut...
Ik vind het ook geen succes. Eer dat je het ding goed lekvrij op je doos hebt, hangt je broek al half op je knieen. Het gaat echt niet door je gulp hoor.
Ik zou nog eerder een dixie meenemen dan dat ik met een plastuit aan de slag ga. De kans dat het misgaat is mij te groot. Doodeng zou ik het vinden.
Ik zou het kopen en thuis testen. Misschien hoef je alleen wat te oefenen. En anders zijn de schoonmaakmiddelen en kleren dichtbij.
Ik heb hem toen eerst thuis getest en maar goed ook, kon gelijk douchen. Ik neem tegenwoordig dan een plastic beker mee. Die plas ik vol, gooi m leeg, plas hem vol etc. Net zo lang tot mn blaas leeg is. Werkt ideaal.
Ik heb hem een keer op een festival gebruikt en schrok er zo van dat hij WARM werd dat ik hem uit mijn handen liet vallen. Dit was wel na de nodige alcoholische versnaperingen, dus niet heel representatief.
Hier ook jaren terug op Pinkpop gebruikt. Ze waren het aan het promoten maar het werkte eigenlijk wel goed. Dronken snap ik dat het fout gaat, je moet hem wel goed plaatsen hahah
vooral niet wachten tot je heeeel nodig moet, en er geen seconde bij nadenken of de hoeveelheid en snelheid van leeglopen van de tuit een beetje overeen zou komen.... geen succes dus
Ik heb deze gekocht voor de vakantie, echt ideaal, nog nooit 1 druppel geknoeid! http://www.hulpwinkel.nl/urinaal-vitility-amos-vrouw Ik kan me voorstellen dat deze te groot is maar zie nu ook n opvouwbare variant. http://www.uribag.nl/uribagf.htm
Het lijkt mij makkelijker om een pakje zakdoekjes mee te nemen en achter een boom te hurken dan hannesen met zo'n ding
2 keer gebruikt op een festival, eerste keer ging helemaal goed. De 2de keer was richting het einde van de avond na een hoop drank. Ik kon terug naar mijn tent om van broek te wisselen. Goed kijken hoe je hem plaatst en vooral niet teveel druk zetten. Maar je broek moet toch wel echt een stukje omlaag
Ik zie mezelf al oefenen hahaha! Als je dan oefent zou ik dat voor het douchen in de douche kabine doen!
nou ik heb er een besteld bij aliexpress, van de week binnen gekregen en uiteraard uitgeprobeerd. Ik vind het geweldig werken, geen druppel gemorst en hoef ook zeker niet mijn broek naar beneden te doen, iets op de heupen, slipje aan de voorkant naar beneden en het urinaal gewoon in je broekje schuiven. Veeeeeeeeeeeeeeeel handiger en een stuk bedekter als je in de natuur nodig moet. Ding kostte nog geen 50 ct.
Ideaal! Thuis uitgeprobeerd en op vakantie gebruikt. Bedenk wel waar je het vieze ding laat na het plassen
Idd, echt even een paar keer thuis oefenen, het is echt niet moeilijk maar je moet vaak rustig plassen en even goed weten hoe je doe tuit tegen je aan duwt. Als je het onder de knie hebt, is het echt heel makkelijk! Ik kan juist zelf totaal niet gehurkt plassen, dan plas ik gewoon recht over m'n broek en schoenen heen