Hallo meiden Ik zou willen weten of jullie het laten zitten : Bij mijn eerste heb ik hem er uit laten halen Maar dat was eigelijk niet zo''n goed idee want ik moest hem na de bevalling weer op nieuw laten zetten, want hij was dicht gegroeid Nu ben ik eigenlijk benieuwd of er meiden zijn die de piecing hebben laten zitten Want als ik hem nu weer er uit haal, dan denk ik dat ik hem er niet meer in kan laten zetten. Er zit al een litteken weefsel en dan nog 1 Ik ben erg benieuwd Liefs Mnaon.
Ik heb m'n piercing uitgehaald, maar kon ook niet anders, want die begon te ontsteken. Maar ik ken wel meiden die hem gans hun zwangerschap hebben laten zitten. Liefs kathy
Haaaai, Ik heb ook een navelpiersing... zit er nog gewoon in haal van de week een zwangerschapspiersing die kan je inhouden tot je bevalling. Na de bevalling kan je hem weer trug doen! Groetjes
Poester ik heb hem toen met 8 maanden er uit gehaald omdat hij rechtop ging staan Gabje Ik wist niet dat dat bestond waar kan je die kopen Want dat is even een mooie op lossing Bedank alvast voor jullie advies
Ja ik heb nu ook een zwangerschapspiercing, is een flexibele van plastic. Ik weet alleen niet of ik m de hele zwangerschap kan inhouden want me navel begint uit te puilen
Meiden Ik zou graag willen weten waar je een zwangerschaps piercing kan kopen. Ik heb wel wat gevonden op het internet, maar dan moet ik het bestelllen. En dat doe ik niet Liefs manon.
Ik heb hem toen gewoon gehaald bij een piercing shop. Maar heb hem er ook uitgehaald. Ten eerste omdat k het eigenlijk geen gezicht vond en omdat hij uit ging groeien .. Ik heb pas mn piercing nog geprobeerd en hij was nog gewoon open. Maare .. 4x gepost .. haha
ik draag de mijne nu nog gewoon lekker... heb ook nergens last van.. hij zit niet strak of wat dan ook, kan m nog steeds heen en weer bewegen zonder problemen.. aaals het eventueel een probleem wordt, koop ik zo'n zwangerschapspiercing... maar zoals het er nu naar uitziet zat dit niet nodig zijn, volgens mijn moeder zal mijn navel ook niet uitpuilen, daar had zij ook nooit last van... want onze navels zijn ongelooflijk diep.... een bodemloze put hahaha !!! maja.. veel succes, ik zou zeggen, hou hem in tot het niet meer gaat
Dankje Saraah Ik kijk wel even voor zo'n speciale piercing want ik weet wel dat die van mijn toen erg strak zat Liefs Manon.
Ik heb hem ook nog in. Maar bij mijn vorige zwangerschappen had ik nog geen piercing, dus nu moet ik ook even afwachten.
Hoi, Ik heb hem er ook nog inzitten...maar heb bij de piercingzaak hier in de buurt wel alvast een zwangerschapspiercing gekocht voor als mijn piercing gaat ontsteken of voor als mijn navel naar buiten komt. Hij kostte maar 10 en via internet zijn ze meestal een stuk duurder
hey ik heb ook een piercing en heb vorige week via internet een zwangerschapspiercing besteld dus hopen dat ie gauw binne is want de verloskundige zei tegen mij dat mijn eigen dr wel uit moest :S alleen een zwangerschapspiercing ziet er niet echt uit maar ja daar heb ik scheit aan hoor heb alles voor de kleine over liefs laura
ik heb ook een zw. p klaar liggen zodra ik denk dat ik hem moet verwisselene kan ik het doen net zo makkelijk.
O ja Saraah ik zou hem wel eruit halen want ik ken een meisje die had ook een navelpiercing en die heb gewoon die gewone laten zitten. Maar toen na de zwangerschap had ze weer een strakke buik, behalve het velletje van haar piercing was helemaal uitgelubbert,was echt lelijk!!!