Een gebreid vestje of mijn leren jasje (wel open geritst nog, blazer achtig model). Ik ben normaal een koukleum, maar tot nu toe nog niet de behoefte aan een dichte jas of winterjas gehad.
Wij dragen nog geen winterjassen. Voor de weerstand is het sowieso beter om nu nog geen jassen te dragen en aan de kou te wennen. Vind 13 graden dan ook nog echt niet koud.
Uuuhmmm.. ik heb nog geen jas aan. Vandaag een dunne trui aan. Dochterlief had een bodywarmer aan met een vest en zoontje een zomerjas. Oudste zoon, geen idee. Die vertrekt van huis als ik al weg ben (hoeft ook niet op de fiets, maar gaat met de taxi naar school). Even uitleg, ik breng zoon naar het kdv met de auto en dochter gaat naar de gastouder (die daar om de hoek woont). Gastouder brengt/haalt dochter van/naar school op de fiets. Ik ga verder met de auto naar het werk
Voor je weerstand is het ook niet zo heel goed om het koud te hebben. En vanochtend was het 8 graden, geen 13 graden. De kinderen hebben geen tussenjas dus wordt het de winterjas.
Nou we hebben de zomerjas nog aan, maar mijn dochter krijgt vanaf morgen wel de winterjas aan.. Iig in de ochtend! Wij wandelen veel en vanmorgen was het flink fris en zij zit natuurlijk stil.. Ik was vanmorgen op het cb en daar was een vrouw die haar zoontje een dik vest aan deed, winterjas, sjaal, dikke sokken over de gewone sokken heen en dan in de voetenzak! Ik weet niet waar die heen gaan als het echt winter is
Ik switch nu tussen een zomerjas, tussenjas en winterjas. Laat het dan maar helemaal koud worden. Dit weer is echt verschrikkelijk, vieze koude rotwind! Ik niet weet wat ik moet aandoen en vooral bij zoontje heb ik het moeilijk. Als ik nu weg ga gooi ik maar wat verschillende jassen in de auto. Kunnen we switchen Ik haat de herst bahbah
Vanochtend mijn winterjas en zoon ook. Vanmiddag een tussenjas en hij een bodywarmer. Vanaf morgen blijft het overdag kouder , en aankomende week ook dus denk ik dat wij gewoon de winterjassen aan trekken.
Gisteren en vandaag mijn winterjas aan en mijn zoontje ook. Gisteren zijn we gaan wandelen in onze zomerjas maar vanwege de koude wind weer omgedraaid en de winterjas aangetrokken. In de zon en uit de wind is het wel te warm maar een tussenjas hebben we niet. Ik hoor er nu trouwens voor het eerst van. 😄 Ook vandaag stond er een frisse wind. 's Morgens kan ik mijn winterjas echt goed aanhebben, hoor. 8 graden is gewoon koud. Zulke temperaturen heb je hier zowat de hele winter.
Wij hebben sinds vandaag weer de winterjas aan. Vanmiddag pakte de oudste zijn tussenjas. Ik vond het in de wind al echt fris en het is hier niet boven de 13 graden geweest (uit de wind gemeten)
Ik vraag me af hoe jij daar bij komt? Voor je lichaam is het beter om op temperatuur te blijven. Als je je te koud kleed moet je lichaam moeite doen om warm te blijven wat betekend dat je afweer naar beneden gaat en virussen meer kans hebben om toe te slaan. Dat is ook de reden dat mensen snel ziek worden tijdens wisselingen van het weer. Je wordt niet ziek van de kou zelf, want een griepje of verkoudheid is een virus, maar dat virus loop je eerder op doordat je je niet warm genoeg kleed en daardoor dus vatbaarder wordt voor. een virus. Dit is één van de redenen om een hemd onder mijn gewone kleding te dragen in de winter. Sinds ik dat doe ben ik praktisch nooit meer ziek (voorheen veeeeeel vaker)
ik heb een dik vest dat ik nu draag. oudste een tussenjasje en jongste een borgvest. ik wil de winterjas niet te vroeg aantrekken.. net zoiets als met je jas aan binnen gaan zitten zeg maar
Vanmiddag vond ik het nog best fris! Heb de winterjassen klaar gehangen voor morgen met max 11 graden echt t ekoid voor een zomerjasje m!
Nou er komt een koude periode aan met maxima rond 11-12 graden dan is dat toch wel nodig zeker als het in de nacht afkoelt tot 5-6 geaden
Waarom is een winterjas nu aandoen al zo erg? Onze zoon draagt nu nog t-shirt lange mouwen.. zodra het kouder wordt krijgt hij een trui aan., dus dan is de laag onder de winterjas ook weer dikker..
Morgenvroeg bij naar school gaan is het 4 graden. En bij naar huis 11. Dus ik denk dat ze morgrn een winterjas aan krijgen
Vanmorgen vond ik het echt koud en heb de kinderen een winterjas aan laten trekken maar wel een iets dunnere variant met een lekkere trui eronder.Vanmiddag was het toch weer 16 graden.
Nou hier was het vanmorgen echt geen 13 graden. We wonen aan zee en met windkracht 4 uit het oosten is het allesbehalve aangenaam. Oudste kind is op kamp en ben ik even blij dat ik op het laatste moment zijn winterjas uit de kast heb getrokken.