Little people: wat is leuk voor zoontje bijna 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Ik ga aan mijn ouders little people vragen voor ons zoontje die bijna 1 wordt:). Nu heb je natuurlijk zoveel keuze dat ik me af vroeg wat jullie hebben en het leukst vinden? De boerderij, dierentuin of garage etc.

gr vruchtje

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Hier hebben we de dierentuin met de trein met dieren, speelt hij bijna dagelijks mee

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alles is erg leuk hoor hahaha, heb je veel aan hè? Wij hebben de garage, de boerderij en het kasteel en hij vind alledrie leuk. Denk dat de boerderij het leukste is om voor een 1ste verjaardag te geven.

4. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    De traktor is ook superleuk!
    Met de boer voorop en het varken dat tijdens het rijden op en neer verschijnt uit een hooiberg en achterop de koe.
    Helemaal favoriet hier :D

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    jayla heeft bijna alles van little people en kijkt er totaal niet naar om :(

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier nog een die er niets mee doet helaas. We hebben het roze kasteel, de garage, auto`s, tractor en een hoop poppetjes. Ach misschien vindt nummer 2 het wel leuk.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook eentje die zowat alles ervan heeft maar eigenlijk alleen met de garage speelt...

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier heeft ze het reuzenrad. maar speelt voornamelijk en heel veel met de poppetjes alleen

9. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris heeft voor haar 1e verjaardag de boerderij gekregen; mega groot succes! Ze speelt er nu nog steeds veel mee.
    Aanrader dus.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lisanne heeft voor haar verjaardag de boerderij gekregen, ze vindt hem erg leuk. Verder heeft ze (nog) niets van Little People.

11. EmyD

EmyD Niet meer actief

De boerderij..!!!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter heeft behoorlijk veel van LP, maar speelt er niet echt mee.... Alleen met d'r roze bus, daar verzamelt ze een heleboel poppetjes in en that's it...

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier is de schoolbus ook favoriet, met de boerderij.
    Heb ook de paardenstal, drukke dag huis, dierentuin en de Animalville (dierenversie van LP) stad en school.

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    De trein is hier een groot succes. Super leuk!!!

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben een garage van Little People. Vooral de oudste vindt dat erg leuk, hij heeft hem gekregen toen hij bijna 2,5 was. De jongste gebruikt hem vooral als opstapje om overal bij te klimmen...

16. MG2009

MG2009 Niet meer actief

De schoolbus!

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Meisje hier heeft erg veel van little people maar vind de bus, het drukke dag huis en de kermis eigenlijk het leukst

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hier de boerderij en de garage in bezit.
    Boerderij is top!
    Garage flop!

Garaga zit een hele stroeve lift in en that's it....
    Boerderij zitten schuifjes op, dierengeluiden, hekjes en deurtjes, erg leuk!

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Boerderij is hier vanaf haar eerste verjaardag regelrechte hit! En ik denk dat dat nog wel even zo blijft; ze speelt er steeds op een andere manier mee merk ik. Zo leuk. Ik heb ook de kerststal en die is ook echt super (maar goed, niet echt wat voor nu natuurlijk... die halen we volgende kerst weer van zolder). De dierentuin lijkt mij ook super maar de boerderij doet het hier nog helemaal prima. Vragen dus en spelen maar! ;)

20. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    De boerderij

Deel Deze Pagina