Hoi meiden, Ik ga aan mijn ouders little people vragen voor ons zoontje die bijna 1 wordt. Nu heb je natuurlijk zoveel keuze dat ik me af vroeg wat jullie hebben en het leukst vinden? De boerderij, dierentuin of garage etc. gr vruchtje
Alles is erg leuk hoor hahaha, heb je veel aan hè? Wij hebben de garage, de boerderij en het kasteel en hij vind alledrie leuk. Denk dat de boerderij het leukste is om voor een 1ste verjaardag te geven.
De traktor is ook superleuk! Met de boer voorop en het varken dat tijdens het rijden op en neer verschijnt uit een hooiberg en achterop de koe. Helemaal favoriet hier
Hier nog een die er niets mee doet helaas. We hebben het roze kasteel, de garage, auto`s, tractor en een hoop poppetjes. Ach misschien vindt nummer 2 het wel leuk.
Iris heeft voor haar 1e verjaardag de boerderij gekregen; mega groot succes! Ze speelt er nu nog steeds veel mee. Aanrader dus.
Lisanne heeft voor haar verjaardag de boerderij gekregen, ze vindt hem erg leuk. Verder heeft ze (nog) niets van Little People.
Mijn dochter heeft behoorlijk veel van LP, maar speelt er niet echt mee.... Alleen met d'r roze bus, daar verzamelt ze een heleboel poppetjes in en that's it...
Hier is de schoolbus ook favoriet, met de boerderij. Heb ook de paardenstal, drukke dag huis, dierentuin en de Animalville (dierenversie van LP) stad en school.
Wij hebben een garage van Little People. Vooral de oudste vindt dat erg leuk, hij heeft hem gekregen toen hij bijna 2,5 was. De jongste gebruikt hem vooral als opstapje om overal bij te klimmen...
Meisje hier heeft erg veel van little people maar vind de bus, het drukke dag huis en de kermis eigenlijk het leukst
Hier de boerderij en de garage in bezit. Boerderij is top! Garage flop! Garaga zit een hele stroeve lift in en that's it.... Boerderij zitten schuifjes op, dierengeluiden, hekjes en deurtjes, erg leuk!
Boerderij is hier vanaf haar eerste verjaardag regelrechte hit! En ik denk dat dat nog wel even zo blijft; ze speelt er steeds op een andere manier mee merk ik. Zo leuk. Ik heb ook de kerststal en die is ook echt super (maar goed, niet echt wat voor nu natuurlijk... die halen we volgende kerst weer van zolder). De dierentuin lijkt mij ook super maar de boerderij doet het hier nog helemaal prima. Vragen dus en spelen maar!