Wat voor kado's vragen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door love87, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love87

love87 Lid

29 jun 2011
    26
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nieuwschierig wat jullie allemaal aan kado's vragen. Dit ook ivm de prijs. Wat zijn nou leuke kadotjes voor 10/15 euro om te vragen? Vind het zo moeilijk. Iemand tips?

XxX

2. Leann

Leann Lid

10 mei 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een boxspiraal? Muziekspeeltje? Pfff, idd erg lastig... ik lees mee :)

Oja, vooruitlopend op een andere leeftijdsfase: kinderboeken! Jip en Janneke wil ik bijvoorbeeld graag. Of leuke prentenboeken...

3. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prentenboek over een mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Die blijft het goed doen zelfs mijn groep 8 smult er nog van! Boeken van kikker. De mooiste vis van de zee.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb bij de eerste niet echt een verlanglijst gemaakt, vind dat ook zo wat. Maar mensen vroegen toch of we nog wensen hadden....wist het toen ook al niet en nu met een tweede helemaal niet. De boeken serie van woezel en pip is heel leuk, of boxspeeltjes idd.

5. beccie

beccie Niet meer actief

ik vraag kleertjes/rompertjes enzo, vind ik altijd mooi om te krijgen,

verder weet ik ook niet zoveel, ik heb bijna alles nog van de 1ste

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik vraag helemaal niks, als mensen het leuk vinden om iets te geven dan vind ik dat lief. Maar dan mogen ze ook zelf bepalen wat ze willen geven.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ga ook kadobonnen vragen aan de mensen die niet weten wat ze moeten halen.
    Vind het zonde om alleen kleertjes te krijgen en dan moet je nog hopen dat het je smaak is.

8. love87

love87 Lid

29 jun 2011
    26
    0
    0
    Ja ik krijg nu al elke keer de vraag dat als we wat weten dat we het even moeten zeggen. Maar vind het gewoon erg moeilijk. Maar idd kadobonnen zijn nooit verkeerd. Bedankt voor alle reacties tot nu toe.

9. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Wij vragen kadobonnen en of het dan van babydump, hema, kruidvat, prenatal enz is maakt niet uit

10. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Rompers in alle denkbare maten! Zelfs die je lelijk vindt, ga je toch gebruiken als alle andere zijn ondergespuugd :)

Verder inderdaad boeken en wat speelgoedjes voor als ze wat groter zijn vond ik leuke dingen om te krijgen. En wacht dacht je van iets voor jezelf? Lekker badschuim ofzo :)

11. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ja idd kadobonnen, zwitsal verzorging, klein speelgoed, pyama, boeken, rompers, sokjes, slofjes dat soort dingen!

Deel Deze Pagina