Hoi, Ik ben nieuwschierig wat jullie allemaal aan kado's vragen. Dit ook ivm de prijs. Wat zijn nou leuke kadotjes voor 10/15 euro om te vragen? Vind het zo moeilijk. Iemand tips? XxX
Een boxspiraal? Muziekspeeltje? Pfff, idd erg lastig... ik lees mee Oja, vooruitlopend op een andere leeftijdsfase: kinderboeken! Jip en Janneke wil ik bijvoorbeeld graag. Of leuke prentenboeken...
Prentenboek over een mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Die blijft het goed doen zelfs mijn groep 8 smult er nog van! Boeken van kikker. De mooiste vis van de zee.
ik heb bij de eerste niet echt een verlanglijst gemaakt, vind dat ook zo wat. Maar mensen vroegen toch of we nog wensen hadden....wist het toen ook al niet en nu met een tweede helemaal niet. De boeken serie van woezel en pip is heel leuk, of boxspeeltjes idd.
ik vraag kleertjes/rompertjes enzo, vind ik altijd mooi om te krijgen, verder weet ik ook niet zoveel, ik heb bijna alles nog van de 1ste
Ik vraag helemaal niks, als mensen het leuk vinden om iets te geven dan vind ik dat lief. Maar dan mogen ze ook zelf bepalen wat ze willen geven.
Ik ga ook kadobonnen vragen aan de mensen die niet weten wat ze moeten halen. Vind het zonde om alleen kleertjes te krijgen en dan moet je nog hopen dat het je smaak is.
Ja ik krijg nu al elke keer de vraag dat als we wat weten dat we het even moeten zeggen. Maar vind het gewoon erg moeilijk. Maar idd kadobonnen zijn nooit verkeerd. Bedankt voor alle reacties tot nu toe.
Rompers in alle denkbare maten! Zelfs die je lelijk vindt, ga je toch gebruiken als alle andere zijn ondergespuugd Verder inderdaad boeken en wat speelgoedjes voor als ze wat groter zijn vond ik leuke dingen om te krijgen. En wacht dacht je van iets voor jezelf? Lekker badschuim ofzo
ja idd kadobonnen, zwitsal verzorging, klein speelgoed, pyama, boeken, rompers, sokjes, slofjes dat soort dingen!