Ik had eerst half lang stijl geblondeerd haar. Nu is het kort en door de chemo heb ik er een stomme slag in zitten. Erg vervelend moet er veel gel en wax in doen om het fatsoenlijk te krijgen. Zal blij zijn als het wat langer is
Ik heb lang blond haar (van mezelf) tot iets over de helft van mijn rug. Zit op het moment geen kapsel in en vol dooie punten dus moet snel weer naar de kapper Draag het meestal in een staart of knot. Maar wil het nu niet laten knippen, ik wacht even totdat ik bevallen ben en dan wil ik kijken wat er van mijn haar overblijft en er dan eventueel een stuk afhalen met een nieuwe coup!
van mezelf blond en steil, verf het niet. Heb wel eens permanent gehad. Ik heb het nu lang en in laagjes. Wil het laten groeien
Ik heb het al jaren hetzelfde. Donkerblond in laagjes zo'n 20cm over de schouders en vooraan wat korter, maar geen pony. Ik heb erg dik haar, waarmee ik maar weinig kan. Eens in de zoveel tijd laat ik er eens wat highlights of donkere plukjes in zetten, maar echt verven doe ik niet, want dit pakt altijd verkeerd uit bij mij (lees: ooit een keer lichtbruin geprobeerd, werd dus knaloranje....gelukkig net voor koninginnendag hahaha)
Heb nu sinds een tijdje weer een rechte (vrij lange) pony. De rest van mijn haar komt een eindje over mijn schouders, in laagjes geknipt en een beetje golvend. Oh, en het is zwart geverfd met een blauwe glans
Nu steile dreads, volgende keer denk ik weer mijn kruldreadjes of weer een haarverlenging. Ik heb van mezelf lang haar tot ongeveer de helft van mijn rug.
lang stijl blond haar en het varieerd nog wel is van kleur. van licht blond tot bruin en dan met blonde plukjes er door heen. draag nu vaak een staart ivm werk maar anders gewoon los verder niks bijzonders. borstel erdoor en klaar.
Lang (tot onder mijn behabandje), met een paar grove lagen erin geknipt en lekker hennarood (met her en der een grijze haar, ik moet het nodig weer eens bijwerken, hehehe). Mijn haar is heel makkelijk, het valt altijd automatisch in een leuk model. Het enige jammere is dat het nu ik zwanger ben veel sneller vet is dan voorheen; ik moet het echt om de andere dag wassen, anders ziet het er niet uit. Als ik echt geen tijd heb dan gaat het in een strakke knot of vlecht, dan lijkt het nog wel wat...
Ik noem het altijd een studentenkapsel Gewoon heel erg blond lang en erg stijl. Laten groeien geen probleem, altijd werken met speldjes en zo. Af en toe even bijknippen of een donkerder coupe soleil erin klaar!
dit is mijn kapsel... en ben er heel trots op hoopdat jullie t zo kunnen zien want die foto's moeten wel erg klein zijn hoor hihi xx an <-------------------------
Ik heb laatst iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan. Ben met een foto van een BNer naar de kapper gegaan. Niet omdat ik zo'n doorgedraaide fan ben, maar omdat dat kapsel precies bij mij en mijn haren past. Heb dezelfde krullen, en nu ook het model en ongeveer de kleuren
lang, in lagen, krullend van mezelf maar stijl het altijd met de stijltang! foto staat in album...alleen is het nu mijn eigen kleur (blond) .
Lang (halverwege me rug) op 1 lengte met een schuine pony, en heb me haar van donkerblond, naar donkerbruin geverfd. Owh ja en ik heb van mezelf grove slag in me haar, maar ik stijl mijn haar altijd met de stijltang
Ik heb eigenlijk alles wel een keer gehad: lang, superkort, geverfd, gepermanent, you name it! Nu heb ik een (te lang geworden) boblijn, die ik weer gewoon door wil laten groeien naar lang, en dan in lagen laten knippen. Of zal ik toch weer een permanentje doen...? De kleur is inmiddels al een paar jaar weer puur natuur, namelijk roest-kleurig (niet echt bruin, niet echt rood; ergens halverwege). Ik zou zelf het heel lekker vinden om weer superkort te gaan, maar dat vindt manlief niet leuk, dus, braaf als ik ben, doe ik dat maar niet Ik heb wel vreselijk dik haar, dus is soms wel moeilijk om het goede kapsel te vinden. Het valt bij mij echt nooit zoals op de plaatjes
Al jaren het zelfde... lichtblond, redelijk lang, klein beetje slag, geen pony. Als het een beetje slecht begint te zitten vanwege de dode puntjes pak ik een schaar en knip ik er een stuk af
Ik heb krullen donkerbruin en heb er een paar weken geleden een schuine pony bij laten knippen, wel irritant moet het elke ochtend met de stijltang stijlen anders ziet het er niet uit haha
Heb ik ook! Precies hetzelfde. Ik heb mijn haren nu iets korter laten knippen, tot mijn schouders. Verder is het donkerbruin/zwart, krullend met dus die schuine pony.
op het moment coupe troep oftewel een soort pony geknipt (moet ik wel in model kammen want mijn haar valt van zichzelf in een scheiding) en mijn haar komt ongeveer tot op mijn schouder. zie mijn album. voorheen heb ik stekeltjes kort gehad en bovenop dan iets meer haar. ik heb het eens assymetrisch laten knippen en de linkerzijkant van mijn hoofd was met de tondeuse lekker kort gemaakt. ik heb...ach echt zoveel. maar nooit geverfd/gepermanent.
Ik had altijd donkerbruin van mijzelf, ben toen naar de kapper gegaan en kwam een paar tintjes lichter thuis met blonde plukken erdoor. Mijn haar is tot midden mijn rug ongeveer en mijn "pony" ook.
Een permanentje en ja echt een goeie! haar tot net in m'n nek en een lekkere bos met krullen! vind ik echt super staan en het is lekker makkelijk..