Wat moeilijk allemaal! En het is geen bakje boter wat je koopt. We moeten ook nog de badkamer verbouwen en een nieuwe vloer😱.
We hebben zo bruynzeel woningbouwkeuken die al bijna uit elkaar valt. En hij is zo 3 jaar oud. Straks weer met de 1 secondenlijm aan de slag om de stripjes vast te plakken. In mijn vorige huis had ik een hoogglans Ikea keuken. Pff wat mis ik die.. Het allergrootste voordeel is dat je als je keuken zat bent, andere deurtjes kan nemen. Die passen altijd! En je kan ook de frontjes los kopen.. De kans is erg klein dat Ikea failliet gaan.. En je wordt niet belazerd.. De prijzen duidelijk en helder. Waar je niet op moet bezuinigen is je aanrechtblad.. Dat maakt je keuken. We mogen van de verhuurder een andere keuken uitzoeken, alleen jammer dat het een bruynzeel moet zijn..
Wij hebben de kastenwand en eiland van ikea. Blad terrazzo op maat laten maken en de apparatuur van Bosch. Helemaal blij mee dus een gepimpte ikea keuken
Wil je niet teleurstellen ofzo maar IKEA is of gaat over op een nieuw keukenmerk/systeem dus frontjes vervangen van de oude serie zal straks niet meer zo gemakkelijk gaan ben ik bang.....
We hebben een L-vormige keuken, net van het wit af met zwarte grepen. Lange kant 90 breed met lades-90 breed gasfornuis met oven-90breed met lades. Korte kant 60 breed vaatwassen-60 breed gootsteen/kastje-60 breed. Tegenover korte kant hoge kast met links gewoon planken, bovenkastje en onder lade en rechts de koelkast met bovenkastje en onder een lade. Aan de 'achterkant' van de korte kant ook nog kastjes. We hebben geen bovenkasten. Losse magnetron in de kast. Vaatwasser van Siemens, fornuis Etna, zwart granieten blad. Totaal excl. montage 9950,- bij een plaatselijke keukenboer. Succes met uitzoeken hoor!
Hier een landelijke keuken met kookeiland, alle apparaten erop en eraan. was van bruynzeel, via een "mannetje"die daar vroeger had gewerkt en het nu voor de lol erbij doet. Alles op wens gemaakt. Normaal door het eiland was het 13000 ongeveer, we hadden hem voor 7230. En ik ben er dolgelukkig mee. Hou erg van koken en zo'n eiland geeft je heel veel werkruimte, en opbergruimte. Het gas fornuis zit in het eiland dus ik sta met mijn gezicht richting woonkamer. hebben af en toe gezellige etentjes en dan kan je toch gezellig mee kletsen, of de visite staat om het eiland heen met een drankje ook in de pannetjes te roeren. love it !
Een antraciet matte keuken van SieMatic met rvs handgrepen en inbouwapparatuur van Siemens, oven, combi magnetron, afzuigkap, vaatwasser, boiler en kookplaat (Etna). We koken op gas en hebben een wokbrander naast de gewone 4 pitten. Een composiet aanrechtblad en bij het fornuis een stuk rvs achterwand. Rest van de achterwand is hoogglans grijs betegeld. We hebben een wand van 3,5 meter en een wand van 2,5 meter met keuken. Kosten zo'n 15.000