Loungeset van de blokker

Discussie in 'De lounge' gestart door Goldfishie, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij zijn op zoek naar een mooie loungeset voor in de tuin. Nu had ik een mooie gezien in de folder van de Blokker. Maar bij ons is de winkel niet zo groot en hebben ze er geen tuinmeubels staan. Zo kunnen we hem dus niet zien en niet uittesten of ie lekker zit.

Wie heeft er ervaring met een loungeset van de Blokker?

De set die wij mooi vinden is de Royal Patio Manduria.
    Loungeset Manduria | Blokker

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met blokker sets maar hij is wel erg mooi

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    bij het tuincentrum hebben ze ook loungesets. daar kun je proefzitten.

4. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik ken hem niet, maar hij is wel heel erg mooi.

Ik zag dit trouwens bij de URL van de blokker staan:

30 dagen bedenktijd
    Vertrouwd & voordelig

Geen idee of die 30 dagen bedenktijd er ook is als je hem hebt opgezet en dus hebt proef gezeten. Ik zou dat even navragen als ik jou was. Als dat wel zo is dan kun je hem gewoon bestellen toch? ;)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Erg mooie meubels heeft blokker helaas na 2 jaar valt het van ellende uit elkaar van de roest en doorzakken erg jammer. Gelukkig beide keren geld terug gekregen. Maar voor ons nooit meer.

6. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben ook een loungeset van Blokker. Zit gewoon goed, en blijft mooi. We zetten het in de winter wel binnen.

7. Amare

Amare Niet meer actief

Heb je ook geen Blokkertuin eventueel in de buurt of iets verder?

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wij hebben 5 jaar een loungeset gehad van de Blokker en onlangs nog doorverkocht. Onze zet was nog zo goed als nieuw; winter stond hij wel altijd binnen. Prima kwaliteit maar door de rugproblemen van ml zat de loungeset niet meer comfortabel.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij hebben geen plek om de set binnen te zetten in de winter, schuurtje is daar te klein voor. We zijn de hele dag op pad geweest. Naar de praxis, intratuin, tuincentrum overvecht, gamma, karwei, blokker en uiteindelijk totaal ergens anders een totaal andere set gekocht.

We hebben uiteindelijk geen loungeset gekocht, maar een bankje met rugleuning en een hoge tafel. Manlief vond dat praktischer en zo kunnen we er ook nog aan eten.

Ik moet wel zeggen dat deze set van de blokker wel een prima prijs-kwaliteit is, hij ziet er ook mooi uit in het echt. We hadden wel besloten, dat als we verder niets hadden gevonden, dat we dan deze van de blokker alsnog zouden bestellen.

10. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Wij hebben een loungeset gehad van de blokker. Ding heeft de hele winter buiten gestaan, en is nog steeds als nieuw.

Maar ik lees dat je al iets anders heb hihi..

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben er ook een. Rond de 800 voor betaald (lijkt dezelfde maar wij hebben een d.grijze) Staat nu bijna 3 jaar en prima hoor! Bevalt ons goed. Ik haal de kussens in de winter naar binnen en de set blijft buiten.

Deel Deze Pagina