Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen. Ik was vandaag met iemand in een winkel en daar stond de tv aan met een animatiefilm voor kinderen. Maar ik heb geen flauw idee hoe deze film heet en dat voor diegene graag willen weten. Ik zag niet veel, want ik moest gauw weer weg en er was ook niemand om het aan te vragen. Maar wat ik zag, was een raar beest dat op een misvormde kikker leek met zo'n typisch vakantie-achtig/toeristisch overhemd aan aan die ergens was met een enorm groot beest die over reden was door iets, want die lag op de weg en had dus zo'n heel gat in z'n buik En toen moest die kikkerachtige dus op dat beest klimmen en moest aan de armen van het beest trekken omdat die daarmee weer normaal kon worden. En hij had het over nog meer auto's die eventueel konden komen, terwijl er geen enkele auto te zien was. En toen opeens kwamen er heel veel auto's aan en vloog hij daardoor van auto naar auto. En van de ene auto had hij zo'n kleine smiley, toen vloog hij tegen de ruit van een andere auto met die smiley als hoofd. En diegene die de auto bestuurde zag het en toen brak die smiley en toen schrokken ze allebei en toen zette die bestuurder de ruitewissers met sproeier aan, toen vloog die kikkerachtige weer van de auto en rolde toen voor het zand. En laatste wat ik gezien had, was dat dat grote beest weer ineens heel was en naar hem toe kwam. Wat een interessant verhaal he Maarja, dat is dus wel even alles wat ik gezien heb en het geluid stond heel zacht dus ik hoorde ook niet veel. Maar er zal vast wel iemand zijn die deze film zou herkennen.
Ik herken de poppetjes helaas niet als ik die op zoek op google, dus ik denk niet dat ik die film zoek helaas.
Haha die omschrijving van je je hebt het wel goed onthouden allemaal! Idd rango, maar dat weet je inmiddels al