Hier een van chicco. De stoel kan kantalen in verschillende standen waardoor je kleine er al vroeg in kan. Er zit een zitverkleiner in en de stoel is in hoogte verstelbaar. Verder is ie makkelijk in te klappen en heeft ie wieltje. Ideaal ding!
Even goed kijken op internet waar die het voordeligst is, op het moment word er heel erg gestunt met de Stokke Tripp Trapp. Het tuigje word eigelijk nooit verkocht, als je de stoel goed afsteld op je kindje heb je die al niet nodig eigelijk. Maar je heb gelijk alles komt er los bij, op zich wel slim van Stokke, anders lijkt de stoel zo duur en je koopt het toch alle maal erbij.
Ik heb die Bloom Frisco even bekeken... Ik bleek hem al te kennen.... Ik vind het meer een space-stoel en vraag me af of het een schietstoel is Ik kan me ook niet voorstellen dat een kind er tot en met 6 jaar in kan... Ik ga toch maar voor de Stokke Tripp Trapp
Wij hebben de trip trap van stokke. Wel duur, maar bevalt ons erg goed. Onze oudste van 2,5 jaar zit er ook nog steeds op (zonder beugel) en onze jongste kon er met baby-verkleiner al vlot goed in zitten. Groetjes, Josie \
Vanaf hoeveel maanden ongeveer ben je de verkleiner niet meer nodig... Weet je dat ook Josie? En wat moet je er allemaal bij kopen... De beugel sowieso neem ik aan...?
Nog geen in t bezit, maar ik wil graag de triptrap van stokke.. Hoop dat mn schoonouders vragen of we een kado willen ( om eerlijk tezijn verwacht ik die vraag niet eens), maar stel.. dan wil ik de triptrap.. ( geen look-a-loke of nepperd) Van mn ouders hebben we de kinderwagen uit mogen zoeken en die helpen keihard mee om ons neiuwe huis op tijd klaar te krijgen.. Jullie snappen dat ik ontiegelijk wijs ben met deze mensen! ( zal t eens op mn hyves zetten, ze mogen best een veer in hun kont hebben!)
Wij hebben een bopita waar je ook een stoel met tafeltje van kan maken. Super handig omdat ik hem ook wel eens in de stoel zonder onderstel zet als hij bijvoorbeeld tv kijkt of we voor aan tafel eten. http://www.bedenbox.nl/fonny-kinderstoel-zilver-p-72.html?osCsid=3967153de4fcdbbac3da599d6bb3347d
Wij hebben net de prima papa van peg perego gekocht. Hij bevalt prima en zoals al eerder gezegd, ze kunnen er al vrij snel inzetten. Heel handig voor het fruit/groente hapje.
Hoi, Mijn zoon is nu bijna een jaar (wel een beetje aan de kleine kant) en zit nu nog beter met babyverkleiner (dat is een extra rugleuning). Bij mijn oudste had ik die eruit gehaald met ongeveer 13 maanden. In het "baby-pakket" dat je erbij koopt zit de baby-verkleiner en de beugel. De kussentjes moet je weer los erbij kopen. Groetjes, josie