Wat voor kinderwagen ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mona, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ben ik het niet geheel mee eens, mijn vriend is twee meter en de hoogste stand van de quinny was nog te hoog voor hem, dus vlak de quinny niet uit voor lange mensen.

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    quinny is idd een fijne wagen voor lange mensen :)

Caitlin der papa is ook lang en vindt de wagen super

de bak is idd wel wat smal, maar was Caitlin een kabouter vrouwke en heeft er lang van mogen genieten

3. Niet meer actief

Idem dito voor de x-adventure. Mijn man is ook ruim 2 meter (2.04m) en die past ook met gemak achter de x-adventure.

Liefs, Tanya

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wie van jullie heeft ervaring met de Driver. Ik zag hem en hij leek mij heel goed, maar ik weet er verder niets van. Hopelijk weten jullie meer.....

Liefs Jody

5. Niet meer actief

Hoi Jody

Wij hebben een Happy Baby Driver, zoals het nu lijkt rijdt 'ie fantastisch! Wat ik erg fijn vond is dat de buggy en de kinderwagenbak er op twee manieren opkunnen, dat het handvat verstelbaar is en dat je het zwenkwiel vast kunt zetten. Redelijk boodschappennet onderinen goed remsysteem! Maxi Cosi kan erop en hij is makkelijk in te klappen. Foto staat in album!

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hoi Nann,

Ja dat is m inderdaad! Ik ben blij dat je erover te spreken bent. Voor mezelf zag ik ook alleen maar voordelen. Maar ik had het gevoel dat het te goed om waar te zijn was.
    Mag ik vragen waar je m gekocht hebt en wat je ervoor betaald hebt?

Nou, jij mag hem al bijna gaan gebruiken! Sterkte met de laatste weken!

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik heb zelf mijn kinderwagen (Mutsaerts TransAction) bij de babysuperstore vandaag.
    Ze hebben me eerst heel goed voorgelicht.
    Had zelf al vragen bedacht (hoevaak ik wil gebruiken, ga ik veel wandelen, woon in huis/flat, inklap mogelijk heden, gewicht, etc.)
    En aan de hand daarvan de beste 2 getest, en toen een beslising gemaakt.
    Tja, zij hebben er echt verstand van, en zijj niet mode gericht.

Veel succes.

8. Niet meer actief

Omdat er alweer een nieuwer model was was deze een paar honderd euro afgeprijsd en hebben we er 300 euro voor betaald, inclusief bijbehorende dingen als regenhoes enzo. Hebben hem in Groningen gehaald bij Gardo Babysuperstore. Waar heb jij hem gezien?

9. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Wij hebben gekozen voor de mutsy omdat hij zeer goed en snel in hoogte te verstellen is (lekker makelijk voor mijn lange vriend) en het voordeel bij de mutsy is ook dat als je hem hoger zet je niet dichter bij de wagen komt maar gewoon op afstand staat.

Verders wilden wij 4 wielen hebben, en deze mutsy heeft de handigheid dat je de voorwielen los van de achterwielen kan draaien. De kinderwagen kun je ook heel handig 2 kanten op draaien naar je toe en van je af.

Verders dat hij uit elkaar gehaald moet worden vinden wij geen probleem. Je houdt dan alleen maar meer ruimte in je achterbak over. Hij past goed in onze opel corsa (onderstel) en dan heb je nog ruimte voor bagage.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Quinny Freestyle 3XL!

Geen last van een kleine Dreami eigenlijk. Kids konden er allebei tot 7 tot 8 maanden zeker in liggen.

Ik vind de 3-wieler fijn, handig met sturen, grote mand onder, past in de auto, makkelijk in te klappen, wielen kunnen eraf en Dreami kun je met 1 hand eraf tillen/erop zetten, enz. Dus eigenlijk hier nix negatiefs over Quinny! Ik vind hem óók nog eens leuk/mooi om te zien, kun je nagaan ;)

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    hier ook een quinny fan maar dan een 4 wieler.

12. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wij ook! :D

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Babycentre in Duiven. Alleen daar was ie 500 zoveel. Afzetters dus haha. Ik wil binnenkort nog naar Harderwijk en Veenendaal. Daar schijnen ze hem ook te hebben. Maar nou heb ik een richtprijs, thanx!

14. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    wij hebben een mutsy gekocht .erg compact opvouwbaar en hij liep fijn . gerda

15. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    wij hebben een bugaboo cameleon. Vind 'm helemaal leuk!

16. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Mmm moeilijk kiezen inderdaad - gelukkig nog aaaaalle tijd maar eens moeten we een keuze maken natuurlijk... Ik ben persoonlijk ook een fan van driewielers. Iemand ervaring met een Koelstra? En dan met name type flexxo?

17. fuzzywuzzy

10 aug 2006
    38
    0
    0
    wij gaan waarschijnlijk voor de One three hill Urban Jungle.
    Een stevige en bovendien mooie wagen. Het mag wel wat kosten maar gelukkig betalen mijn ouders het :)

18. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Wij moeten er nog een kopen, maar wij gaan voor de Buzz!
    Stoer model en een erg fijn met rijden.
    Hoogte van de duwstang perfect voor ons (ik 1.82, manlief 1.98)

Bugaboo ook mooi maar vind hem te laag waardoor wij dan te laag moeten bukken!

19. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    wij hebben een mutsy 4 rider gekocht.
    krijg hem volgende maand binnen...

groetjes susanne

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ik heb een mutsy transaction, ben er super tevreden mee, het is een vierwieler, de voorste twee wieltjes zijn kleiner en kun je vastzetten.
    Hij is licht, en makkelijk inklapbaar. Ben er erg tevreden mee, twee vriendinnen hebben hem nu ook gekocht omdat ze het zo'n fijne wagen vinden.

een vriendin van me heeft een driewieler en het kindje is met kinderwagen en al om gegaan omdat de hond zo lomp was.. dus voor mij geen driewieler :)

een kinderwagen moet handig zijn, maar ook passen bij waar je hem voor gebruikt. (ga je veel wandelen in het bos etc dan geen bugaboo maar eentje met vier luchtbanden etc. draaiende voorwielen die je vastkunt zetten is eig wel heel handig. etc
    Tis denk ik heel persoonlijk ;) en smaken verschillen natuurlijk ook.

Deel Deze Pagina