Wij hebben een Mutsy 4-rider en zijn er erg blij mee. Ik heb een rugafwijking en hij is lichtgewicht, dus voor mij erg fijn. Mijn man is erg lang en de duwstang is makkelijk verstelbaar zonder dat hij met zijn voeten tegen de wagen loopt. Mijn dochter is nu uit de wagenbak gegroeid, heb m vandaag omgebouwd tot wandelwagen en dat is helemaal super, want hij kan helemaal in ligstand(kunnen niet alle wagens) en ik kan m naar me toe zetten dus kan ze gewoon naar mij kijken. Dat is bij Mutsaerts (het goedkopere merk van Mutsy) niet het geval. Die kan ook niet helemaal in ligstand.
O ja ik vind de Bugaboo ook een hele goede wagen, het enige minpunt is dat de bak heel laag is dus als je rugklachten hebt of heel lang bent is dat niet echt handig.
Wij hebben inmiddels gekozen voor de stoere Quinny Buzz (juice) model 2007 in oranje-rood. Rijdt fantastisch is licht in gewicht en ziet er erg stoer uit! Meiden bedankt voor al jullie reacties op dit onderwerp! Mona
Je hebt al een wagen, maar ik wil nog even iets toevoegen: Hier ben ik het niet mee eens. Wij vinden onze Mutsy heerlijk rijden en sturen, al ruim 2 jaar. Als je het zwenksysteem niets vind, kun je 'm ook uit/vast zetten. Die 2 jaren hebben wij nog geen gebreken aan onze wagen gehad, hoeven de banden zelfs bijna nooit op te pompen!