Nou ik heb 2 positie spijkerbroeken van espirit...Enne ze zitten heerlijk! Geen slobberige dingen Ik hoor vaak van anderen dat als ze mij van achter zien lopen, weten ze niet eens dat ik zwanger ben...Zo mooi zitten ze! Verder draag ik veel leggings. Ik heb ze in alle kleuren...Pff noem maar op...Eigen kleren draag ik al een tijdje niet meer! Zit niet lekker..Ik heb niet veel positie kleren gekocht, want dat vind ik zonde van me geld..Ik koop vaak truitjes enzo maar in grote maten..
Ik draag de jeansleggings van Pieces. Die zitten heerlijk en zien er nog best leuk uit. Daarop gewoon shirts van h&m ofzo die wat ruimer vallen. Ik zal wel blij zijn als ik mn eigen kleren weer aankan en mn hakken!
Ik heb prachtige positiebroeken, maar zelfs daar ben ik uit gegroeid. Omdat ik nog maar een paar weekjes hoef, koop ik niet wat nieuws. En wat pyama's betreft... ik slaap altijd in en t-shirt van mijn ventje en dat doe ik nu nog steeds .
Veel dames slapen in t-shirt van hun mannetje heb k gemerkt...Ik slaap het liefst bloot..Alleen me onderbroek aan..Ben ik de enige?
Ik heb gisteren bij miss etam outlet 3 leuke positiebroeken gehaald voor 20 euro bij elkaar. Dat vond ik nog leuk haha. Ik kan mijn eigen broeken nauwelijks meer aan zit zo vervelend in mijn buik. Toen ik gisteren in de winkel stond met passen zei de verkoopster u bent zeker al ruim 3 maanden zwanger u heeft zo'n mooi buikje . Ik moest er wel om lachen want ben bijna 6 weken. Maar wel leuk om te horen dat anderen het zien. Ik heb dus nu lekker een positiebroek aan en moet zeggen het zit 10 keer lekkerder aan mijn buik dan mijn normale broeken.
ik heb vanaf week 9 ofzo al positiekleding aan; paste echt niks van mijn eigen kleding meer, haha! sommige broeken van het begin zitten nu ook te krap; ik heb nu het liefst broeken aan met van die buikbanden eraan vast. dat knelt nergens, heerlijk! favo zijn mijn Noppies-jeans en een paar H&M broeken. shirtjes: van de Etam, H&M, Mamalicious en veel van Supermom. en ik heb een stapel wikkelvestjes in alle kleurtjes en wat vestjes die ik zo na de bevalling ook nog leuk aan kan. nu ik ziek ben (brochitis, hoest me half binnenste buiten....) heb ik inderdaad ook een joggingbroek en -vest aan. nou en? niemand die het ziet. en ja: hier laat ik ook de hond in uit. ach, sommige dingen staan nog erg leuk (heb ook twee leuke jurkjes, en wat mooie blousjes, en die fijne jeans dan), maar over het algemeen wordt het er niet charmanter op.... voel me af en toe net zo'n gestrande walvis.
Hallo! Weet je hoe koud het buiten is Nee hoor, gewoon lekker mijn flanelletje en sokken aan in bed. Alleen in de zomer pak ik een t shirt, vind blote schouders echt verschrikkelijk!
Ik slaap ook bloot ze , en mijn raam staat zelf op een kiertje . Gewoon onder een lekker warm donsdeken
Ik heb gisteren bij miss etam outlet 3 leuke positiebroeken gehaald voor 20 euro bij elkaar. Dat vond ik nog leuk haha. Ik kan mijn eigen broeken nauwelijks meer aan zit zo vervelend in mijn buik. Toen ik gisteren in de winkel stond met passen zei de verkoopster u bent zeker al ruim 3 maanden zwanger u heeft zo'n mooi buikje . Ik moest er wel om lachen want ben bijna 6 weken. Maar wel leuk om te horen dat anderen het zien. Ik heb dus nu lekker een positiebroek aan en moet zeggen het zit 10 keer lekkerder aan mijn buik dan mijn normale broeken.
ik heb vanaf week 9 ofzo al positiekleding aan; paste echt niks van mijn eigen kleding meer, haha! sommige broeken van het begin zitten nu ook te krap; ik heb nu het liefst broeken aan met van die buikbanden eraan vast. dat knelt nergens, heerlijk! favo zijn mijn Noppies-jeans en een paar H&M broeken. shirtjes: van de Etam, H&M, Mamalicious en veel van Supermom. en ik heb een stapel wikkelvestjes in alle kleurtjes en wat vestjes die ik zo na de bevalling ook nog leuk aan kan. nu ik ziek ben (brochitis, hoest me half binnenste buiten....) heb ik inderdaad ook een joggingbroek en -vest aan. nou en? niemand die het ziet. en ja: hier laat ik ook de hond in uit. ach, sommige dingen staan nog erg leuk (heb ook twee leuke jurkjes, en wat mooie blousjes, en die fijne jeans dan), maar over het algemeen wordt het er niet charmanter op.... voel me af en toe net zo'n gestrande walvis.
Hallo! Weet je hoe koud het buiten is Nee hoor, gewoon lekker mijn flanelletje en sokken aan in bed. Alleen in de zomer pak ik een t shirt, vind blote schouders echt verschrikkelijk!
Ik slaap ook bloot ze , en mijn raam staat zelf op een kiertje . Gewoon onder een lekker warm donsdeken
HEb een positielegging gehaald bij de Prenatal, die zit subliem, heerlijk met een lange dikke trui erover en lange laarzen eronder. Heb ook een driekwartbroek van Wehkamp, positie, waar ik een hele hoop van mijn eigen kleding op aan kan. Doordat ik nog steeeds een koukleum ben, heb ik thuis meestal een joggingbroek aan met een longsleeve, en een fleecevest (niet echt charmant, maar zooooo lekker warm, ik woon erin)
Legging, tuniek of jurk of een legerbroek en op het einde soms zo'n rechte zwarte yogabroek (heet het geloof ik) Lekker rekbaar aan de bovenkant en nog redelijk netjes. Die broeken met van die buikstukken daar irriteerde ik me ook zo aan. Had 1 x een zwangerschapspany gekocht, brrrrrr... En op het einde van mijn zwangerschap had ik zo'n grote buik dat zelfs de MAMA-truitjes van de H&M maar net onder mijn navel kwamen, daarentegen met gewoon iets langere en rekbare dingen van de gewone collectie van bijv. de H&M kon ik prima uit te voeten.
Ik ben 10 weken, heb nog maar een klein buikje, maar met strakke kleding is hij wel te zien Ik draag strakke heup jeans. Mooi aansluitende shirts en dan van die truitjes eroverheen die tot boven je buik komt, van die kleine borstshirts. (of ben ik nu onduidelijk:S)
Ook ik heb het liefste een joggingpak aan, mijn eigen spijkerbroeken passen niet meer dus heb nu strechspijkerbroeken gekocht die in de opruiming waren en dan een maat groter dan wat ik normaal heb, en heb van vriendinnen positie kleren gekregen maar die zijn nog iets te groot, maar volgende maand zullen die wel passen
t'liefst jurkjes en tuniekjes met een legging eronder (evt met buikband erover), heb eigenlijk nog geen echte zwangerschapskleding gekocht en red me prima zo... De kleding van mn vorige zwangerschap (zwangerschapsjeans) heb ik nog wel liggen, maar kan ik niet in, veeeel te groot (ben nu namelijk niet zoveel aan gekomen als verleden keer ).
ik draag positieshirts/truien op een positie underbelly broek of tuniek/jurke met legging eronder savonds heerlijk in een huispak met het liefst nog een badjas er om heen.
ik draag lekker thuis een joggingpak (waar ik vandaag dus chloor over liet kiepen!). Ik heb ook een positiejoggingbroek met band van prenatal en die zit heerlijk, en ik heb 4 positiebroeken met band die netter zijn, allemaal erg goedkoop, 5 euro per stuk. Nog wel gewone truitjes erover maar ook een ruimer vest of jasje. Nog geen positie truitjes. Ik zoek nog wel een geschikte pyama, iemand een ideetje waar ik die kan kopen? Het liefst slaap ik ook zonder pyama maar sinds ik zwanger ben, ben ik een ernome enorme koukleum!