Camping vakantie dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debster2009, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij vertrekken eind juni voor 2 weken richting Italie. We hebben daar een bungalowtent gehuurd. Nu lag ik gisteren in bed en kreeg ik het een beetje benauwd.
    Hoe doen jullie dat met kindjes op vakantie? Ze loopt nu, blijft geen seconde bij ons. Zo'n plek is natuurlijk open, zonder hek ofzo. Dus ik ren de hele dag achter haar aan. Mn man had het over een tuigje die je dan in de grond kan prikken zodat ze niet weg kan lopen, maar ze is toch geen geit? Weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken.
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee.
    We zullen haar de hele dag moeten vermaken en dat is ook helemaal niet erg, genoeg te doen. Maar als we even lekker voor de tent willen zitten ben ik volgens mij de hele tijd heen en weer aan het rennen.
    Hebben jullie nog tips?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik lees mee, wij gaan in juli ook kamperen met de kleine. Hij wordt dan net een jaar (op vakantie), dus hij loopt waarschijnlijk nog niet, maar toch...

3. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Wij hebben vorig jaar gekampeerd met onze dochter, ze was toen 11 maanden. Ze kon toen nog niet lopen, maar ze kroop wel en ging er dus ook wel vandoor om de boel te verkennen. Als ze te ver ging haalden we haar weer terug. En als we daar een poosje zat van waren deden we het campingbedje naar buiten als box en dan speelde ze daar een poosje in.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee geen tips, ik heb hetzelfde probleem en wij gaan ook nog op vaarvakantie dus we krijgen geen seconde rust vrees ik 8):D
    We zien het wel... een tuigje vind ik ook iets voor honden, geiten en katten. Heb wel 2 goede zwemvesten aangeschaft (1 normaal en 1 zelf-werkend bij water contact) maar ik denk dat je 2 keuzes hebt: óf achter haar aanrennen óf een tuigje.

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hoi,
    kom net terug van de camping
    bij ons voor hadden ze een zandbak glijbaan enz.
    heel de dag was ze aan het spelen
    ontzettend lekker geweest
    over 3 weken gaan we weer 2 weken weg

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nou met varen zou er bij mij wel een tuigje komen hoor!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou toch echt een tuigje aanschaffen, er is echt niks mis mee hoor.
    Het is gewoon hardstikke handig.

8. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja zo'n tuigje is inderdaad wel erg makkelijk, maar is meer een principe kwestie :) Vind het er altijd zo zielig uitzien, terwijl het helemaal niet zielig is. Ik schaf hem gewoon aan, neem het mee en kijk daar wel of het nodig is. En inderdaad maar hopen dat er een speeltuin voor de deur ligt :D

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    daar kun je tijdens het bespreken van een camping al naar kijken.
    ik ga echt op het moment alleen naar kindvriendelijke campings toe
    sprookjescamping, beerzebulten op die campings is op elk veldje een eigen speeltuintje.
    en dan probeer ik er zo dicht mogenlijk bij te gaan staan met caravan.

in sept gaan we naar curacao dan zie ik wel weer hoe ik het dan doe.
    en ik ben ook niet voor tuigjes:)
    maar wel als het om de veiligheid van je kindje gaat;)
    jammer dan wat een ander zegt of denkt

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja is ook zo, maar toen we hem boekten was ik er totaal niet mee bezig dat ze in de vakantie zou lopen. Weer wat geleerd voor de volgende keer :)
    En inderdaad, het gaat om de veiligheid en het is alleen voor bij de tent als ze heel opstandig is. Ga haar er niet mee uitlaten haha

11. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Toen mijn 2 oudste zo klein waren, namen we altijd een eigen opblaasbadje mee, met allerlei waterspeeltjes en lege flesjes e.d., die voor de caravan stond. Ze waren gek op water en waren daar altijd druk mee, waardoor ze helemaal geen aandacht voor allerlei andere acties hadden. En als ze echt klaar met het waterspelen waren, hadden we altijd nog de verf/klei en knutsel tas.
    Wij zaten ook lekker voor de caravan, krantje erbij, wat drinken, en hadden totaal geen omkijken naar ze.

12. tulip

tulip Niet meer actief

ja daar dacht ik ook al aan, zo'n opblaasbadje met een iniminilaagje water. Of net als wij de opblaasboot als badje gebruiken, dan sla je 2 vliegen in 1 klap.

Maar als dat niet werkt idd een tuigje, veiligheid voor alles hoor.

13. Skye

Skye Niet meer actief

Wij gaan in september in zo'n stacaravan van Vacansoleil. Waarschijnlijk kan ze dan wel allang lopen (aangezien de eerste losse stapjes nu al gezet zijn). wij nemen wel een prikker voor in de grond en een lange lijn mee..........maar dat is voor de hond hihih. Ik heb een hekel aan tuigjes en alleen bij echt eventueel gevaar zoals op een boot ofzo, zou ik het aanschaffen, maar op de camping neem ik gewoon lekker een badje mee en van dat buitenspeelgoed en dat moet vast goed gaan. en loopt ze elke keer weg, dan loop ik gewoon elke keer achter haar aan. Desnoods het campingbedje buiten zodat ze daar even in kan spelen ofzo! We zien het wel

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je bent toch met zo'n tweeën met 1 kind, dan kan er toch altijd iemand opletten en er inderdaad achteraan rennen als het moet? Dat is juist het leuke van vakantie, dan heb je daar alle tijd voor en dat is toch ook niet erg? Ik ga in ieder niet met de kinderen op vakantie voor m'n eigen rust ;), maar om van ze te genieten (en waar nodig achter ze aan te rennen). Wij zijn vorig jaar toen Eva 18 maanden was gaan kamperen en dat ging prima. Lekker voor de tent zitten deden we als ze in bed lag.

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij zijn vorig jaar voor het eerst met de kleine naar de camping gegaan ze was toen 11 maanden
    en ze bleef netjes rond de caravan
    ze kon dan wel nog niet lopen
    dit jaar gaan we weer en
    dan zien we wel hoe het gaat
    het zal vast vaak achter haar aan gaan
    maar wij hebben ook een luchtkasteel geval waar ze lekker in kan spelen en gewoon lekker bezig houden

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ben het trouwens helemaal met jou eens!
    vakantie heb je om lekker van je kids te kunnen genieten
    en zodat je kids lekker kunnen uitrazen
    zoals ik ook al zeg je kan ze lekker bezig houden
    en ja iki verwacht ook echt dat noa constant weg probeert te lopen
    dan maar een stapje harder lopen en ze in de gate houden

17. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ook wij gaan naar Italie, maar wij gaan pas eind augustus.
    Wij hebben van particulieren een caravan gehuurd die hun terrein gaan afbakenen voor ons - waarschijnlijk dan al - wandelende dreumes. Maar ik lees hier geintresseerd mee, ik lees nu al dat we een badje mee moeten nemen ;)

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    We zijn afgelopen weekend wezen kamperen (voor het eerst). Mijn man heeft de tent in zijn eentje opgezet en ik heb Thijs vermaakt. Thijs vond het prachtig, hij kroop over het complete grasveld. Ik kon er dus achterna. Slapen in de tent vond hij wel spannend. Hij vond het een beetje eng, het waaide ook hard waardoor de hele tent bewoog. De nachten heeft hij wel heel goed geslapen. Thijs heeft leuk in de tent gespeeld tijdens de regenbui. De douches vond ik een beetje krap om samen te douchen, moet ik van de zomer nog iets op gaan verzinnen.
    Eigenlijk was het een groot succes. We stonden op een boerencamping, dus dieren genoeg om te zien en aaien.

19. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Inderdaad een badje wegzetten waarin ze zich kan vermaken.
    Eventueel het campingbedje buitenzetten en gebruiken als box,

20. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

vind tuigjes ook verschrikkelijk , maar koop er toch maar 1 voor de zekerheid mischien blijf hij de hele vakantiewel in de koffer .

oja heb al ff zwembadje aangeschaft , las in de nieuwe wij ook al veel goede tips!!

Deel Deze Pagina