Ik ben bevallen in een straks, zwart t-shirt. Eerlijk gezegd was dat het laatste waar ik aan dacht toen met 35 weken mijn vliezen braken Ik heb het warm, noch koud gehad tijdens het bevallen. Ik had net zo goed niks aan kunnen hebben denk ik. Voor na het bevallen zijn lange en korte broeken van joggingstof, met een brede elastische band, het allerfijnst. En dan gewoon ruim vallende t-shirts en hemdjes. Als je er florisant wil bijlopen, (zoals je zelf zegt ) dan zou je jurken kunnen proberen en ruime panty's/leggings. Dat bekneld ook niet zo en ziet er toch wel leuk uit.
Ik had genoeg aam t kraamverband uit t kraampakket,maar lag de eerste dagen in het ziekenhuis. Heb toen het verband van het ziekenhuis gebruikt. Als was ik helemaal thuis geweest had ik er niet genoeg aan gehad, ik deed er ook steeds twee tegelijk in, achter elkaar. En daarna is zwarte kotex prettig
Ik ben ingeleid en had n big shirt aan. Draag t nog steeds Heb nu twee big shirts in de tas zitten. Droeg en zal weer voorlopig na de bevalling m'n positiekleding dragen. Vooral de positie joggingsbroek. Duurde bij mij een tijd eer ik in m'n gewone kleding pastte. En daar ga ik nu weer van uit. Bloed verlies was hier zo hevig, heb nog wel een pak of 4 kraam verband erbij moeten kopen.
Vorige keer had ik twee nachthemden gehaald voor de bevalling. Die heb ik ook aan gehad en ze leven nog dus ik denk dat ik daar ook dit keer in beval. Na de bevalling heb ik vooral mijn positiejoggingbroek aangehad en broeken die los zaten bij mijn buik. Omdat ik toen zo snel naar het ziekenhuis moest heeft mijn man toen mijn kleren gepakt. Dus echt heel sexy of uberhaupt bij elkaar passend was het niet. Voor nu heb ik ook een legging en een jurkje in mijn vluchttas gepakt, zodat ik er een beetje normaal uitzie.