Hallo dames Mijn dochtertje word in sept 2 jaar oud en is hellemaal weg van de teletubbies nu heb ik gelukkig wel via internet kunnen vinden poppetjes speciaal voor op haar taart en ik heb ook uitnodigingkaartjes gemaakt van teletubbies en haar foto erbij . maar nu zoek ik me eigen suf aan een pop of knuffel van een teletubbies bart smit ,intertoys,toy;s rus,bol.com daar zijn ze allemaal niet meer op voorraad per internet en in de winkel ik wil wel nieuwe hebben geen tweedehands weten jullie soms waar ik het ken vinden zal je altijd zien he mijn oudste dochter nu van 4 jaar oud .had er 1 van lala een knuffel daar speelde ook op de buik een tv en muziek ,ook een speelhuis had ik ervan maarja toen werd ze grote en speelde niet meer mee heb ik het verkoopt op de rommelmarkt en nu ja is mijn jongste er weg van . nu baal ik natuurlijk ervan snap ook niet waarom het nu niet meer in is . liefs Citta
Hier kan je ze kopen Er worden denk ik al een hele tijd geen nieuwe afleveringen gemaakt en dan komt er ook geen nieuw speelgoed meer denk ik.