Hier een ventje met korte beentjes : Broeken maat 74 en truitjes maat 80. Denk dat het met anderhalf 80 en 86 zal zijn?
Joshua is bijna 1.5 en hij heeft nu broeken maat 80 en shirts kunnen over naar 86. Joshua heeft heel lang maat 80 gedragen.
Ik wou ook flink in slaan maar ben zo bang dat ik met een kast vol kleertjes blijf zitten die te klein zijn. Mijn meisje heeft nu al maat 80. zou ze dan 86 of 92 aan hebben, ze heeft soms echt van die groeit spurts. Veel plezier met shoppen, wordt er altijd helemaal blij van, portomonee wat minder . Groetjes.
fleurtje heeft nu maatje 74 in truitjes en broekjes, 68 in broekjes past nog een beetje maar bijna niet meer, ik heb een lange meid!
Joris is bijna 1,5 en heeft zowel in de broekjes al truitjes 86! Ikzelf koop nu veel broeken met omslag, dan kan je daarna de omslag er nog uithalen want qua taille is alles te groot! Joris heeft in de kast zelfs nog een broekje maat 68 liggen met de omslag eruit. Die past hem perfect!
broeken nu 86 maar die zakken van zijn kont af.... en lengte wordt al wat krapper (ik maak ze eigenlijk vaker zelf, dan neem ik maat 80 voor de breedte en wat krapper elastiek nog en knip ik er een heel eind bij de pijpen aan super makkelijk en erg goedkoop!) shirts wordt 92 maar sommige merken vallen klein en moet dus echt wel groter eigenlijk... (maar heb geen zin om te shoppen errug....)
broek mt 92 (soms nog 86) en tshirtjes ook 98 en sommige merken die klein vallen al 104 maar nu is ons manneke ook erg groot