is dit snel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marline1983, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

Dice is nu 7 weken oud
    en heeft vandaag voor het eerst zichzelf op z'n zij gedraaid
    dit is wel snel of niet?
    kan me iets herinneren dat ze dat pas doen rond 3 maand
    of heb ik het verkeerd

groetjes marline

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ligt er ook ana hoe beweegelijk je kind is volgens mij. mijn dochter heeft al 3 keer naar haar buik gedraaid. met 2maandne oud maar die is zo beweegelijk

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind dit niet langzaam maar ook niet snel, het is het tempo van je zoontje ;)

4. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hoi
    Die van mij deed dat ook rond 7 a 8 weken .
    Ik zag ook dat er op internet stond dat dit pas rond de 3 maanden is .
    Die van mij draait op zijn zij en dan weet hij dat hij lekker kan duimen .Slim he haahhaah !

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, dat vind ik best snel. Silke is 6 weken en die zie ik nog niet naar haar zij draaien terwijl ze verder erg vlot is met alles!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    erg vlot met alles? Wat kan je kind nou met 6 weken?
    Maar mijn dochter was ook heel snel met draaien. Met 10 weken rolde ze beide kanten op!

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha hij is dus niet de enigste

ik was heel trots aan het vertellen aan iedereen dat ie dat kon
    en iedereen zei van goh hij is snel dat hoort ie pas te doen met 3 maand
    en ik wist hetecht niet meer wanneer ze dat zouden kunnen

nou z'n duimpje nog die leid nog een eigen leven haha

8. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    die van mij heeft nog geen controle over zijn armen ,dan slaat hij zich tig keer voor zijn hoofd .speen erin ,spuugt hij weer uit .

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Terug "praten"
    Lachen met drie weken
    Mobile volgen met ogen met drie weken
    Geluiden volgen
    Rammelen met een polsrammelaar
    Om mama zoeken en als ze me dan vindt me zo'n blik van herkenning geven en naar me lachen!
    Gericht haar handjes naar haar mond brengen en erop sabbelen

Als je een baby hebt die met zijn geboorte nog niks kan, alleen maar stil liggen en slapen dan is dit al heel wat. Maar ik zie dat jouw kindje 7 maanden is en dan is dit inderdaad niet zoveel. Maar ik vind het allemaal weer heel bijzonder als mama van een "grote" knul van bijna 2 en een minimeisje!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

Dat is ook heel bijzonder Setteke! Je mag mooi zijn trots op je meisje! :D ;)

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Thanks, dat vind ik nou ook! :D

12. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Op de zij draaien deden mijn kindjes ook wel rond die leeftijd.

Wat ze vanaf 3 maanden kunnen gaan doen is doordraaien op de buik...Dus omrollen. Denk dat jullie daar een beetje mee in de war zijn.

13. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mila deed dit in het ziekenhuis (dus voor 3 weken) een paar keer per ongeluk (zo wild aan het spartelen dat ze ineens op haar zij ligt) en sinds eergisteren toch wat vaker thuis.

eerste lachje zit er aan te komen, verwacht een deze dagen.. kijkt steeds vrolijker, en blijft steeds langer wakker. flink aan het spelen ook al, en paar keer dat ze bijna ging lachen, maar natuurlijk gebeurde er dan iets waardoor ze afgeleid word, maar duurt niet lang meer!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa rolde met 6 weken al van buik naar rug :D

15. Mijn dochter van 8 maanden, is overal ook erg snel mee.

Ze staat sinds 16 september los, en omdraaien beide kanten op deed ze ook al met 9 weken.

Het ene kind is gewoon sneller en sterker als het andere, maar ze doen het allemaal op dr eigen tempo

En mijn oudste was ook met alles erg snel ,maar liep pas met 16 maanden.
    Dus je kunt er niets van zeggen hoe het loopt.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@guppie.... Neeee dat kan niet hé? Met 10 weken beide kanten opdraaien, (althans ik denk dat je van rug naar buik bedoeld?) dat kunnen ze pas met 9 maanden.

Dat was wat het cb tegen me zei. Grrr.Ze keek me aan, alsof ik de grootste onzin aan het vertellen was. Heb het maar op de video genomen hihi.

17. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant

gisteren eerste lachje gehad :D

ook toen ik haar de fles aan het geven was en haar vader thuis kwam meteen hele groote ogen en omdraaien waar toch dat geluid van de sleutel vandaan kwam. begint nu elke dag steeds meer een 'echt mensje' te worden, echt leuk!

18. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pete kon al met 5 a 6 weken van zijn buik naar rug omrollen, omdat hij er een hekel aan had om op zijn buik te liggen, haha.

19. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ik denk dat dat best wel vlot is inderdaad, hier draaide de kleine meid van rug naar buik pas om met een maand of 2 - 2,5 maar zat daarentegen wel weer heel erg snel, met 5,5 maand zat ze zelfstandig en nu met bijna 7 maanden trok ze zich voor het eerst op vanaf dat moment is het eigenlijk heel erg snel gegaan want met 7.5 maand liep ze langs de tafel heen en nog voor ze 8 maanden was los van de tafel naar de bank, en sinds ze 2x goed gevallen is is ze daar nu (gelukkig) heel erg voorzichtig mee geworden dat ze dat volgens mij niet meer durft en ik hoop maar dat dat voorlopig ook zo blijft want vaak willen ze dan ook niet meer in de box en gaan ze klimmen en ben je je veilige haven kwijt.

Met mijn oudste zoon was ik met 9 mnd de pineut want toen klom hij uit de box en dat vond ik best wel erg want dan heb je echt 20 paar ogen nodig die sliep ook met 11 maanden al in een normaal kinderbed uit angst dat hij wat zou breken terwijl hij met zak en al uit de box en ledikant klom, ik hoop wat dat betreft dat zij het nu toch echt wat rustiger aan gaat doen.

20. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Is inderdaad heel snel.

Deel Deze Pagina