Wat voor kleertjes voor augustus?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lotte1986, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een stapel shirtjes/broekjes én rompers in maat 62. Mocht het hard gaan dan hoeven we niet meteen naar de winkel te rennen. En daarbij; wij zijn allebij 1.80m dus als onze baby bij de geboorte al flink is, moet ie misschien meteen na de geboorte al in 62:D
    Ik heb zelf ook geen moeite om mouwtjes en pijpjes om te slaan, liever iets te ruime kleding dan dat ik mn kleine in iets kraps moet wurmen, lijkt me voor hem/haar ook niet comfortabel.

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik heb ook nog echt alle maten. Alleen is dat allemaal voor jongens. We zullen zien over n week of 20. Voor de eerste paar weken heb ik iig genoeg neutraals.

3. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 1.80 en manlief nog iets groter. We kregen een macrosoom kind die 3 weken in maat 56 heeft gepast. Dus direct in maat 62 lijkt me stug. Wij hadden ongeveer 10 setjes zodat ik niet elke dag hoefde te wassen. Verder ook een paar pakjes 62. Daar was ik achteraf wel blij om. Ik was namelijk niet zo mobiel vanwege bekkeninstabiliteit.
    Daarom raad ik ook iedereen aan om alles te wassen wat je maar wassen kan en schoon in de kast hebben liggen. Je bent in het begin druk genoeg en je weet gewoon niet hoe je lichamelijk uit je bevalling komt.

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Kunt vandaag de dag maar beter voorbereid zijn op alle seizoenen van het jaar zoals je maar ziet, het sneeuwde zelfs op sommige plekken en het is nog steeds steen koud!

Deel Deze Pagina