Natte onderbroek

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tara31, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara31

Tara31 Nieuw lid

29 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Tara31, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Hallo (a.s) mama's,

Sinds een paar dagen verlies ik doorzichtige water/afscheiding ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven. Ik ben 38 weken zwanger en elke keer is mijn onderbroek nat, ik zie witte slijmerige afscheiding en soms ook niet maar mijn onderbroek is wel nat niet kletsnat maar wel nat, zodat ik nu maar een verband in mijn onderbroek ode. Het is toch geen vruchtwater? Dit is mijn 2e zwangerschap en bij mijn 1e kind verloor geen vruchtwater alleen een slijmpropje. Moet ik mij zorgen maken:(

Wat zou het kunnen zijn????

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee hebt, want ik weet het echt niet.

Groetjes,
    Tara

2. JustDietje

JustDietje Niet meer actief

hier het zelfde meis, kan je dus niet helpen..
    Maar lees even mee ;)

3. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ik heb er nu ook al een week last van. Ik moet echt wel een inlegkruisje aan doen. Morgen terug naar gynea en ik zal het zeker vragen.

Is het misschien erg als het beetjes vruchtwater is?

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    De laatste weken kan je hele dunne afscheiding hebben. Waarschijnlijk is het dus geen vruchtwater, maar bij twijfel kan je natuurlijk altijd de verloskundige even bellen!

5. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik denk dat het gewoon afscheiding is? Ik had dat ook op het einde van mijn vorige zwangerschap, alsof je in je broek hebt geplast. Haha! Vruchtwater ruikt een beetje zoetig en is niet 'kleverig'. Anders ff je verloskundige bellen.

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Op het eind kun je hele dunne afscheiding hebben. Ook kan het wat urineverlies zijn, omdat de kleine op je blaas drukt.
    Als het vruchtwater is dan ruikt het meestal wat zoetig en komt er ook een scheutje als je op je hand blaast als je ligt.

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik had het op het laatst ook..Dacht ook dat het vruchtwater was maar bleek toch licht urineverlies te hebben omdat de kleine tegen mijn blaas aan zat te duwen.. Bij twijfel altijd ff je vlos bellen :)

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb de hele zwangerschap door met regelmaat een natte broek. Het is slijm dat wat nattig is. Het is al zo als ik mijn broek net een paar minuten aan heb... vervelend.

Deel Deze Pagina