Ja ik kijk het ook samen met mijn man. Vind het een hele leuke serie, vind Floki zo'n leuk figuur haha Ze zijn nu weer begonnen met het nieuwe seizoen, gister de eerste twee afleveringen gezien, ze waren weer goeeed ^^
Ja Floki is echt leuk! Lagetha trouwens ook. Wat vinden jullie van princess Auslaug? of hoe ze ook heet. Ik vind haar totaal niet bij Ragnar passen en vind haar ook niet leuk, Lagertha is eigenlijk gewoon door haar weggejaagd door met haar man te klooien. Moet de afl van vorige week nog zien haha maar wacht eerst tot deze week uit komt dan kijk ik ze achter elkaar XD
Ja ik vind Lagetha ook gewoon bij Ragnar passen. Ze is idd gewoon weggejaagd door Aslaug. Ik vind haar een beetje truttig. Ze past helemaal niet daar, heel anders, zo netjes enzo. Ik heb wel te doen met dat kindje, boneless noemt Ragnar hem. Wanneer komt de nieuwe aflevering deze week?
Morgen als het goed is. Ja vind het echt heel sneu voor dat kindje, hoop nog steeds dat Lagetha en Ragnar weer bij elkaar komen nog en dat Aslaug dood gaat ofzo mag haar totaal niet >.<
Ik download het, dacht dat het op Fox te zien was? Even googlen en kwam hierop Vikings - Episodes, Video & Schedule - History.com