Ik heb de foto al 100x bekeken en zitten staren maar voor mij blijft het goud/wit. Wel apart zeg dat de 1 blauw/zwart ziet en de ander goud/wit. Op een andere foto waar die jurk bij iemand aan is zie ik wel blauw/zwart.
Ik heb gelezen dat als je de kleuren in Photoshop selecteert dat het programma aan geeft dat het wit goud is haha.
Ik zag hem als wit/goud maar toen ik naar beneden scrolde en alleen de rok zag was ie blauw/zwart. Leutig zeg.
Als ik dichterbij het scherm zit, is het wit goud. Neem ik wat afstand wordt het blauw-zwart. Maar inderdaad, raarrrr
Ok ik ben nu ook freaked out. Ik zag net duidelijk wit/goud. Nu heb ik her verhaal gelezen en de echte jurk gezien en nu zie ik zoooo duidelijk blauw/zwart. Dus in 5 minuten kun je gewoon iets anders zien.
Echt apart dit. Ik kijk net naar de foto en zie duidelijk blauw/grijs en zet dit ook in mijn post. Nu heb ik een paar reacties gelezen en ik bekijk de foto nog een keer en nu zie ik hem in wit/goud.
Ik heb nu al heel vaak gekeken, maar ik zie het alleen als blauw-zwart. Wel raar, ik kan me echt niet voorstellen hoe mensen hier wit-goud in kunnen zien, maar andersom hebben diegenen waarschijnlijk hetzelfde.
Lichtblauw / goud, zoon zegt dat ook.. Hoeveel ik ook naar de andere foto's kijk, hij blijft die kleuren hebben..
Ok, dat goud kan ik nog wel begrijpen hoewel ik in eerste instantie zwart zag. Maar waar halen mensen in hemelsnaam dat wit vandaan? Gewoon echt spierwit of toch wel met een gloed? Want ik kan er niks anders van maken dan lichtblauw/lavendel. Wel apart dat verschillende mensen die kleuren dus anders waarnemen
Hier ook hoor. Zelfs als ik denk: "hij is blauw met zwart", blijf ik hem zien als wit met goud.... In die eerste foto van dit topic kan ik de jurk echt niet zien als blauw met zwart....
Blauw/zwart... En heb m'n iPad echt alle kanten op gedraaid, buiten/binnen, maar wit/goud Ik krijg het er niet in gezien. Wat apart!